پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرنگاران در پنج شهرستان مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، خانه مطبوعات استان مازندران با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدام به برگزاری یک دوره کارگاه‌های آموزشی کرده است.

عشرت کراری رئیس کمیته آموزش و تولید محتوای رسانه خانه مطبوعات مازندران امروز در گفت‌وگو با اینسا با اعلام این خبر گفت: این دوره از کارگاه‌های آموزشی به شکل حضوری در پنج شهرستان استان مازندران برگزار خواهد شد.
وی افزود: دوره‌ها با عناوین روزنامه‌نگاری موبایلی، سواد رسانه‌ای، گزارش‌نویسی، خبرنویسی بحران و گرافیک و طراحی است و اساتید معتبری از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تدریس در این کارگاه‌های یک‌روزه خواهند پرداخت. 

مسئول کمیته آموزش خانه مطبوعات استان با اعلام این‌که این دوره‌ روز ۷ مرداد در شهرستان چالوس (با پوشش شهرستان‌های نوشهر، تنکابن، رامسر، عباس‌آباد، کلاردشت) برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه گزارش‌نویسی در تاریخ ۸ مرداد در شهرستان آمل (با پوشش شهرستان‌های نور و محمودآباد)؛ کارگاه سواد رسانه‌ای در تاریخ ۹ مرداد در  شهرستان ساری (با پوشش شهرستان‌های نکا بهشهر گلوگاه)؛ کارگاه خبرنویسی بحران در تاریخ ۱۰ مرداد در شهرستان بابل و کارگاه گرافیک و طراحی در تاریخ ۱۱ مرداد در شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.
عشرت کراری گفت: به خبرنگاران شرکت‌کننده در این کارگاه یک روزه، مدرک معتبر از “دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها” وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارائه خواهد شد. 

وی تاکید کرد: به دلیل محدودیت ظرفیت ثبت‌نام، این دوره در ماه‌های آتی در شهرستان‌های دیگر استان، تکرار خواهد شد. 

مسئول کمیته آموزش خانه مطبوعات استان همچنین گفت: اساتیدی چون چابکرو، آجرلو، ظریفیان، کافی و مختاری در این دوره‌ها به تدریس خواهند پرداخت.
لازم به ذکر است شروع کلاس‌ها ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و ادامه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ عصر همان روز خواهد بود.

کراری همچنین از خبرنگاران متقاضی خواست تا نام و نام‌خانوادگی خود را (به فارسی و انگلیسی) همراه با کد ملی، به‌شماره۰۹۱۱۸۶۳۶۳۷۴ پیامک کنند؛ وی تاکید کرد به دلیل محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی‌است که زودتر ثبت نام انجام دهند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.