پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری ویژه‌برنامه افطاری «بچه‌های ماه» در کانون پرورش فکری مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حامد فاضلی امشب در ویژه برنامه افطاری بچه‌های ماه که در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت به روی بندگان خدا باز است و در این میان کودکان جایگاه ویژه‌ای دارند. 

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) نگاه ویژه‌ای به کودکان و یتیمان داشت، گفت: ما هم با اقتدا به آن حضرت اعتقاد داریم؛ کانون خانه همه کودکان و نوجوانان به خصوص ایتام بوده که حق ویژه‌ای برگردن ما و همه مسؤولان نظام دارند. 

فاضلی خاطرنشان کرد: با هماهنگی با کمیته امداد حضرت امام خمینی پیش‌بینی شد تا کودکان مددجوی این نهاد از خدمات مراکز فرهنگی هنری کانون به صورت رایگان برخوردار شوند.

همچنین فرج‌الله فتح‌الله پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: اجرای برنامه‌هایی از این قبیل ما انگیزه ایجاد می‌کند که به عنوان خدمتگزاران کوچک شما، زمینه‌ی توسعه زیرساخت‌ها و خدمات لازم به منظور شکوفایی استعدادهایتان را به دقت بیشتری فراهم کنیم چرا که کودکان آینده‌سازان کشورمان هستند. 

میثم معافی، قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی مازندران نیز با بیان اینکه کانون پرورش فکری بستر تربیت فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان است، تاکبد کرد: اگر قرار است براساس آموزه‌های دینی و مبتنی برفرهنگ مهدوی در حوزه تربیتی عمل کنیم؛ ریشه‌ای‌ترین کار، پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان در مسیر تعالیم الهی و قرآنی است.

این برنامه به همراه نشست روانشناسی ویژه مادران گروه هدف با عنوان « فرزند پروری» به همراه پرسش و پاسخ مادران و روانشناس، برگزاری کارگاه نجوم، کارگاه سفالگری، ساخت اوریگامی، کارگاه ادبی، قصه‌گویی، اجرای مسابقه و بازی‌های فکری و اهدای جوایز به برندگان و همه شرکت کنندگان برگزار شد.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.