پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری هجدهمین یادواره شهدای بخش چهاردانگه

هجدهمین یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری با محوریت روحانی شهید «ولی الله سلیمانی‌فرد» پنجشنبه ۲۲ مهر از در روستای «ازنی» برگزار شد.

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه این مراسم نورانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، با سخنرانی آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و مدیحه‌سرایی «میثم نجفی» برگزار شد.

هجدهمین یادواره سرداران و ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری امروز با حضور آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار ساری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی ، مردم و خانواده شهدای بخش چهاردانگه ساری در روستای ازنی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» در هجدهمین یادوراه ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری که با محوریت حجت الاسلام شهید جاوید الاثر«ولی الله سلیمانی فرد» اولین شهید روحانی کشور در دوران دفاع مقدس در روستای ازنی برگزار شد، اظهار کرد: شهید روحانی ولی الله سلیمانی فر شهید شاخص این روستا است که پیکر پاکش جاویدالاثر است ولی خدماتش از یادرفتنی نیست و در قلوب همه ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه این روحانی شهید برای آموزش و ترویج قرآن پیشتاز بودند، افزود: قسمت کوهستانی مناطق جنوبی مازندران در گذشته از محرومیت‌های زیادی برخوردار بودند، حتی امکانات اولیه محیا نبود، تا اینکه در اواخر دهه ۶۰ جهاد سازندگی وقت زحمات فراوانی کشیدند، امروز هم ریاست جمهور دستور به احیای جهادسازندگی با عملکرد حساب شده و علمی را صادر کردند.

حجت الاسلام محمدی لایینی با تاکید براینکه ارتباط با قرآن رمز ماندگاری شهید سلیمانی فرد است، گفت:سیره عملی این شهید والامقام در دوران انقلاب و دفاع مقدس و تلاش ایشان برای زنده نگه داشتن اهداف قیام عاشورا برای همگان تبیین و نهادینه شود.

در پایان این مراسم از یادمان اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور شهید جاویدالاثر حجت الاسلام و المسلمین شهید ولی الله سلیمانی فرد رونمایی شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.