پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در روستای مزده

0

به گزارش عباس رمضاني مزده، خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، در سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) ، یاد و خاطره شهدای روستای های مزده ، کارنام و سادات محله  و یاد و خاطره جوانان عزیزمان امیر حسین مزدی ، سعید عشیری مزدی ، ابوذر مزدی و ناصر خرم ، مراسمی به همین مناسبت در حسینیه سیدالشهداء روستای مزده برای نهمین سال پیاپی برگزار شد.

در شب شهادت که هر ساله بانی آن آقای شعبان مزده مراسمی همراه با مداحی و سخنارنی و به صرف شام برگزار شد. صبح شهادت مراسم زیارت عاشورا در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) که بانی آن آقای حسن اکبری مزدی می باشند برگزار شد . در این مراسم آقای کربلایی محسن سلطانی که از مداحان برجسته استانی می باشند مراسم زیارت عاشورا را با نوای زیباش خاتمه داد.

مراسم شهادت حضرت زهر (س) ساعت 11 صبح با اجرای آقای حاج علی محمد عشیری مزدی شروع شد. در ابتدای مراسم قاری قرآن آقای علی حسین عشیری مزدی با تلاوت چند از کلام الله مجید مراسم را شروع کردند و در ادامه مراسم با مداحی کربلایی اسماعیل ذبیحی که از مداحان معروف استان می باشند با مداحی زیبایش حال و هوای مراسم را دو چندان کردند. بعد از مداحی مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رجب مزدی ادامه یافت در پایان سخنرانی با نزدیک شدن به اذان ظهر ، نماز ظهر به امامت حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین طاهری مزدی اقامه شد. در پایان از تمامی کسانی که بانی شدند تا این مراسم هر ساله در روستا برگزار شود کمال تشکر را دارم.

…………………………………………………………………

yadvare-93-1

yadvare-93-2

مداح : کربلایی اسماعیل ذبیحی

yadvare-93-3

yadvare-93-4

yadvare-93-5

yadvare-93-6

yadvare-93-7

yadvare-93-8

مجری : حاج علی محمد عشیری مزدی

yadvare-93-9

yadvare-93-10

سخنران : حجت الاسلام والمسلمین شیخ رجب مزدی

yadvare-93-11

آدرس وبلاگ روستاي مزده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.