پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با حضور اعضاء پنج نفره شهرستان‌ها و نیز اعضاء شورای مرکزی استان، در سالن اجتماعات مخابرات مازندران واقع در بابل برگزار شد.

در این مجمع معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور، حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل، عزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار بابل و نوروزی مدیرعامل شرکت مخابرات استان حضور داشتند، حجت‌الاسلام علی جعفری روشن رئیس شورای ائتلاف شهرستان بابل در بیاناتی، خواستار جدی گرفتن نقش تشکیلاتی در تحولات مختلف شد.

حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با تسلیت ایام و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر، از شورای ائتلاف به‌عنوان مجموعه‌ای که با وجود تلاش موثر و وسیع در ایام انتخابات، اما هیچ سهم خواهی بعد از انتخابات ندارد،یاد کرد.

وی نیروهای انقلابی را یک مشاور امین برای مسؤولان انقلابی و ارزشی عنوان کرد و گفت: ما هیچ گاه سهمی نخواستیم و نخواهیم هم خواست.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران افزود: در هر مقطع از مقاطع حساس نظام، ما تنها به انجام تکلیف‌مان فکر کرده و اینکه بعد از پیروزی چه چیزی روی می‌دهد برای ما خیلی مهم نیست.

قاسم عزیززاده‌گرجی فرماندار بابل نیز در اظهاراتی کوتاه بر ضرورت نقش آفرینی شورا در حوزه‌های مختلف در طول سال تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل هم در سخنانی، کار تشکیلاتی را مهم دانست و بر ضرورت انجام این موضوع در جریان انقلابی تاکید کرد.

وی خواستار دیده شدن بیشتر نقش شهرستان‌ها در چیدمان نامزد نهایی شده و عنوان کرد: درخواست ما این است که اعضاء مرکزی استان، در روند نهایی شورای شهرستان دخالتی نداشته باشند.

محمد آقاجانی دبیر شورای ائتلاف مازندران همچنین به بیان چگونگی اخذ رای نامناسب اشاره کرد.

نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور با تشکر از برگزارکنندگان جلسه، شورای ائتلاف را شورایی با سه ضلع عنوان کرد و گفت: شورای ائتلاف سه ضلع دارد؛ ضلع اول هیأت موسس، ضلع دوم دبیران احزاب همسو و ضلع سوم منتخبان این مجمع هستند.

وی افزود: مازندران پس از استان‌های کرمان و قزوین، سومین استانی است که اقدام به برگزاری مجمع عمومی می‌کند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف به چگونگی روند رسیدن به لیست واحد از سوی نیروهای انقلابی اشاره کرد و گفت: باید یک دل بود اگر یک دل نباشیم قطعا پیروز نخواهیم شد. اختلافات را باید به کنار گذاریم تا پیروز شویم.

وی با تاکید بر بیشتر دیده شدن نقش شورا شهرستان‌ها در جمع‌بندی نهایی لیست مجلس، تصریح کرد: در انتخابات دوره قبل ما نقش شورای ائتلاف شهرستان‌ها را بیشتر کردیم که البته نتایج خوبی را به همراه داشته است، اکنون همچنین خواهیم کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.