پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه هم‌اندیشی مسوولان قضایی با مجمع نمایندگان مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، دومین جلسه هم‌اندیشی مجمع نمایندگان و مسوولان قضایی مازندران برگزار شد.

در این جلسه ۳ ساعته که در راستای تعامل مسوولان عالی دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی برگزار شد، رئیس و تنی چند از اعضای مجمع نمایندگان مازندران با تشریح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در ارتباط با مشکلات عمده مردم و برخی ناهماهنگی‌های اجرایی بویژه در زمینه طرح‌های عمرانی و خدمات‌رسانی دستگاه‌ها نحوه تعامل دادگستری استان در ساماندهی این مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس‌کل دادگستری مازندران و دادستان مرکز استان بهمراه تنی چند از معاونان این دادگستری نیز با اشاره به ماموریت‌های دستگاه قضایی بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر مسوولان دستگاه متبوع با نمایندگان مجلس برای حل مشکلات مردم تاکید کردند.

در این جلسه با تقدیر از رویکرد مسوولان عالی و استانی دستگاه قضا و تاکید بر لزوم تعامل در حل مشکلات عمده مردم در زمینه‌های گوناگون و نیز بررسی نقش دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد روند توسعه استان، مقرر شد نشست فصلی تعاملی مسوولان قضایی با مجمع نمایندگان مازندران برگزار شود.

همچنین اعضای مجمع نمایندگان مازندران در این نشست با تشریح اهم مشکلات در حوزه‌های عمرانی، اجرایی و سیاست‌های راهبردی،  خواستار همراهی بیشتر مسوولان قضایی برای رفع تنگناهای مسیر توسعه و هم افزایی مورد نیاز در رفع چالش های اساسی استان شدند.

 /۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.