پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برپایی نمایشگاه قرآن، کتاب و محصولات فرهنگی در مازندران

0

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حسین جوادی بعدازظهر امروز در نشست خبری برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن، کتاب و محصولات فرهنگی مازندران، اظهار کرد: جای برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی در استان مازندران خالی بوده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه برای نخسین‌بار به مدت پنج روز از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود که با برنامه‌های متعددی فرهنگی با عنوان رویکرد حمایت از خانواده در دستور کار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه پیش‌بینی شد که بیش از ۴ هزار عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گیرد، افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۲۰ عنوان کتاب بومی در این نمایشگاه رونمایی می‌شود، همچنین برنامه تجلیل از فعالان و ناشران این حوزه هم در دستور کار است که در طول برگزاری نمایشگاه اجرایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،برپایی همایش ناشران و تجلیل از فعالان این عرصه، برگزاری چهار کارگاه تخصصی تولید محتوا، ویراستاری، طراحی و چاپ کتاب،رونمایی از تمثال از شهید شاخص قرآنی سال ۱۴۰۲ شهید برپایی جشنواره قرآنی بهار در بهار برگزاری مسابقه فرهنگی مصباح‌الهدی، برگزاری جشن گنجینه‌های آسمانی، برپایی غرفه عفاف و حجاب و غرفه بازی‌های رایانه‌ای از دیگر برنامه‌های جنبی پیش‌بینی شده در مدت زمان برگزاری نمایشگاه است.

 وی با اعلام اینکه غرفه ویژه کودکان و نوجوانان  توسط کانون پرورش فکری در برنامه کاری قرار گرفته است، افزود: سه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در این ایام رونمایی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.