پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسی راه های افزایش کارآمدی دستگاه های اجرایی مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری روح الله سلگی صبح امروز در جمع مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی اظهار کرد: افزایش سطح کارآمدی نظام اسلامی رسالت کلیدی مدیران است.

 وی انقلاب اسلامی را بسترساز تحولات عمیق در کشور دانست و افزود: با طلوع خورشید انقلاب و ولایت در کشور هویت های تمدنی و فرهنگی ایرانیان به منصه ظهور رسید.
 

وی با اظهار اینکه مسوولان در همه ارکان کشور هیچ شأنی جز خدمتگزاری صادقانه ندارند،افزود: تلاش برای تحقق عدالت و آرمان‌های رفیع انقلاب در سایه سار ولایت و رهبری یأس و ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد.

 ‏معاون استاندار مازندران با تاکید بر بررسی راه های افزایش کارآمدی دستگاه‌های اجرایی گفت: اهتمام برای افزایش رضایتمندی مردم باید سرلوحه کار مدیران اجرایی قرار بگیرد. 

سلگی خاطر نشان کرد: ناراضی تراشی در دستگاه‌ها و کم کاری از مصادیق منکرات و ضدارزش است.

وی  واکاوی موانع توسعه در فرآیند پیشرفت را نیاز اساسی دانست وافزود: مدیران پیشتاز در عرصه خدمت رسانی به مردم باید معرفی شوند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با تجلیل از ایستادگی و صبوری مردم در راه پیشبرد اهداف آرمانی کشور تصریح کرد: مردم با ایمان کشورمان همواره با پیشتازی در راه اهداف نورانی انقلاب دشمنان را مایوس کردند.

 ‏وی گفت: مسئولان در برابر نجابت، بردباری، آرمانخواهی و انقلابی گری مردم باید بی وقفه در عرصه خدمتگزاری مجاهدت کنند.

 ‏وی با اشاره به مشکلات عمده کشور در عرصه های فرهنگی و اقتصادی افزود: ظرفیتهای قانونی کشور در همه بخش ها بسیار فراتر از جم مشکلات است.

 ‏سلگی گفت: کشور برای برون رفت از چالش های اساسی به مدیران باانگیزه ، جهادی و با روحیه انقلابی نیاز دارد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران با اشاره به خسارت‌های ناشی از انفعال وبی عملی  مدیران در سال‌های گذشته یادآورشد: خسارت ناشی از انفعال و وادادگی و لیبرال مسلکی در عرصه حکمرانی قابل جبران نیست.

وی دولت سیزدهم را سرشار از انگیزه های ایمانی و آرمانی دانست وافزود: دولت سیزدهم در مسیر فتح قله‌های پیشرفت و بالندگی و عبور از شرایط سخت تحریمی عزم قاطع وبرنامه تحولی دارد. 

سلگی تصریح کرد: محور اساسی سیاستهای مدون دولت سیزدهم تامین نیازهای نوبه نوی مردم در حوزه های گوناگون است.

وی با اظهار اینکه مدیران برای افزایش عملکرد خود نباید منتظر اعتبار باشند افزود: حل مشکلات تنها منحصر به تامین بودجه نیست و برخی امور به تدابیر چاره ساز ، اقدام جهادی و تغییر رویکردها نیاز دارد.

 /۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.