پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بانوان می‌توانند ایران قوی را بسازند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، فرشته پازوکی ظهر امروز در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با تبریک میلاد دخت نبی اکرم (س) و گرامیداشت سالروز شهادت حاج‌ قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها در عمر کوتاه و در حجره کوچک خود انسان‌های بزرگ پرورش داد و تا جهان باقی است همه از برکاتش بهره‌مند می‌شوند.

وی به نقش زنان و مادران در خانواده و تربیت فرزندان اشاره کرد و افزود: حضور پررنگ زنان از ابتدای خلقت وجود داشته و حتی در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند؛ شیرزنان و مادرانی که فرزندانی چون سردار سلیمانی‌ها پرورش دادند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: امروز هم در جنگ نرم و ترکیبی باز هم بانوان ما نقش موثری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

پازوکی از حضرت زهرا (س) به‌عنوان الگوی تمام جهانیان با تاسی از سیره گفتاری و عملی یاد کرد و افزود: همین ویژگی باعث می‌شود که زنان ایران اسلامی نیز با تاسی از این بانوی بزرگوار «ایران قوی» را بسازند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا با هر شگردی این نقش را کم‌رنگ کند اما این در حالی‌است که نقش مادر مثل قرآن کریم تربیتی است و استکبار جهانی می‌خواهد آن‌را وارونه جلوه کند و می‌خواهند نسخه گرفتاری خود را برای بانوان سرزمین ما بپیچند اینجاست که وظیفه بانوان ما مضاعف می‌شود.

پازوکی تاکید کرد: زن می‌تواند محجبه، عفیفه و شریف و در عین‌حال در جامعه هم نقش موثری داشته باشد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.