پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایزدی: فعالیت کمرنگ مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران در برگزاری رویداد 2022

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی ایزدی بعدازظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در ارتباط با برنامه‌های رویداد ۲۰۲۲ گردشگری اکو به میزبانی مازندران، اظهار کرد: این طرح  در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تدوین و بین ۹ کشور عضو اکو در حوزه گردشگری تصویب شده است.

وی گفت: این اقدام بسیار ارزشمند و اثرگذار  است، دبیرخانه این مجموعه راه‌اندازی شده و پس از آن یک برنامه مدونی تهیه شده و همه اقدامات براساس برنامه عملیاتی می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: افتتاحیه این مراسم ۲۵ و ۲۶ اسفندماه برگزار می‌شود و مقرر شد در این دو روز رئیس اقتصادی اکو و رایزن‌های فرهنگی و همچنین سفرای ۱۰ کشور عضو اکو میهمان مازندران باشند.

وی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه‌ صنایع دستی، قابلیت‌های استان‌های مختلف در پارک ملل در دستور کار است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطر نشان کرد: برای اجرای این برنامه نیاز به همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی است و پیگیری برای دریافت اعتبارات مناسب هم در برنامه کاری قرار دارد.

 ایزدی اضافه کرد: نشاط اجتماعی، هویت بخشی و توسعه فعالیت اقتصادی در این رویداد پیش‌بینی شده است، اگر این رویداد به صورت مناسب برگزار شود زمینه توسعه استان و مرکز استان را به همراه دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اضافه کرد: توسعه اقتصادی، فرهنگی و ورزشی پس از برگزاری این رویداد قابل پیش‌بینی است.

وی با اعلام اینکه دبیرخانه این رویداد از دو سال گذشته تشکیل شده است، افزود: برنامه‌ها تدوین شده است اما کمیته‌های فعال که دستگاه‌های اجرایی عضو این کمیته هستند، تحرک مناسبی ندارند.

ایزدی اضافه کرد: برای بهره‌برداری مناسب از رویداد فرهنگی ۲۰۲۲ نیاز به برگزاری جلسات به صورت هفتگی در سطح استانداری مازندران است.

ایزدی با ابراز نگرانی از کم‌توجهی مدیران اجرایی، نسبت به برگزاری این رویداد بزرگ گفت: طرح توسعه اقتصادی بعد از مراسم افتتاحیه پیش‌بینی شده که انتظار است، متولیان دستگاه‌های اجرایی در استان حساسیت موضوع را درک کرده و همراهی لازم را در این حوزه داشته باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.