پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایران با درخشش مازنی‌ها قهرمان ساندا ووشو جوانان جهان شد/۲۳ مدال رنگارنگ برای کاروان ۲۲ نفری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از صبح روز چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳ در برونئی به صورت رسمی آغاز شده بود و ظهر امروز یکشنبه ( ۸ مهرماه ۱۴۰۳) خاتمه یافت.

کاروان ووشو کشورمان نیز موفق شد در پایان این پیکارها که ۸۰۰ شرکت کننده و ۵۰ کشور جهان حضور یافتند ۲۳ مدال رنگارنگ شامل ۹ طلا، ۹ نقره و ۵ برنز کسب کند. این در حالی است که ۳۰ کشور جهان در این رویداد صاحب مدال شدند.

این نتایج در شرایطی رقم خورد که تیم کشورمان در بخش ساندا با ۷ طلا و ۳ نقره مقتدرانه به عنوان قهرمانی جهان دست یافت و چین با ۳ طلا، ۴ نقره و یک برنز دوم شد و مصر با ۲ طلا و ۴ برنز در رده سوم ایستاد.

درخشش جوانان مازنی در برونئی

 در روز چهارم‌ این مسابقات در وزن ۴۵- کیلوگرم امیررضا سالار، نماینده مازنی تیم ملی ایران، موفق شد با شکست تمامی حریفان، به مدال خوشرنگ طلا در بخش ساندا دست پیدا کند.

علی رضایی دیگر مازنی سانداکار ایران در وزن ۵۶- کیلوگرم نیز با شکست تمامی رقبا با مدال طلای این وزن درخشید.

در بخش تالو، رامیتن سیاه‌مشته‌ای که با یک طلا و نقره تاریخی همه را مبهوت درخشش خود ساخت؛ در روز چهارم‌ مسابقات نیز توانست در فرم نن‌گوئن مدال برنز را پس از حریفانی از هنگ‌کنگ و چین‌تایپه بر سینه نشان کند.

ووشو قهرمانی جوانان جهان/درخشان مثل یکتا ادیبی

 نهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از صبح روز چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳ در برونئی به صورت رسمی آغاز شد.

امروز یکشنبه (۸ مهرماه ۱۴۰۳) و در روز پنجم و پایانی این پیکارها، در وزن ۴۸- کیلوگرم پسران، در وزن ۵۲- کیلوگرم دختران، «یکتا ادیبی» در دیدار نهایی با «لو جیاجی» از چین پیکار کرد و با یک نمایش کم نظیر موفق شد ضمن شکست حریف خود به مدال طلای این دسته وزنی دست یابد و قهرمان جهان شود.

وی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد، در مرحله دوم با «چین نگوین»از ویتنام دیدار کرد و با نمایشی زیبا در دو راند متوالی حریف خود را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد. حریف ادیبی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل او حضور نیافت و نماینده کشورمان به فینال رسید.

ایران با درخشش مازنی‌ها قهرمان ساندا ووشو جوانان جهان شد/۲۳ مدال رنگارنگ برای کاروان ۲۲ نفری

مدال‌های این دسته وزنی توسط مهدی علی‌نژاد عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو و نایب رئیس فدراسیون ووشو آسیا اهدا شد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.