پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایجاد ۹۵۰۰ فرصت شغلی طی سال گذشته در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندارن گفت: سال گذشته ۹۵۰۰ فرصت شغلی با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای مددجویان استان ایجاد شد که امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

میثم معافی که در مراسم افتتاح یک واحد اشتغالزایی مددجویان و ۲ خانه محروم برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در سوادکوه حضور داشت، اظهار کرد: با کمک مسئولان شهرستان، تسهیلات و اعتبارات خوبی برای مددجویان سوادکوه اختصاص یافت. 

معافی، با اشاره به وعده رئیس جمهور شهید مبنی بر اینکه همه مددجویان دارای زمین باید صاحب مسکن شوند، اظهار کرد: ۱۹۰۰ مددجوی دارای زمین و فاقد مسکن در استان داریم که با کمک سپاه و بسیج، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای انقلابی و حمایتی برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز برای تحقق و ایفای تعهدات در حال انجام است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران به راهبرد این نهاد انقلابی اشاره کرد و افزود: بر اساس توصیه و دستور رئیس جمهور شهید، پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد. بر همین اساس سال گذشته بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مسکن محرومان سوادکوه اختصاص یافت.

معافی با بیان اینکه در ۲ ماه آینده بیش از ۲۰۰ مسکن محرومان یا کمک بسیج سازندگی و سایر ارگان‌های مرتبط در استان افتتاح خواهد شد، گفت: سال گذشته ۹۵۰۰ فرصت شغلی با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای مددجویان استان ایجاد شد که امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

در ادامه این مراسم، رضا مومنی رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه با اشاره به موضوع امیدآفرینی در کمیته امداد گفت: اولویت ما اتمام منازل نیمه کاره در سال‌های گذشته است. 

مومنی افزود: ۲۷ مسکن نیمه کاره از سال‌های گذشته در دست ساخت داشتیم که در سال گذشته موفق شدیم ۱۱ خانه محروم را افتتاح کنیم.

وی اشاره کرد: اکثر پروژه‌ها از سال ۹۹ نیمه کاره مانده بود و با کمک بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، فرمانداری، خیرین و دیگر ارگان‌ها توانستیم طی مدت ۶ ماه مسکن محرومان را به مددجویان تحویل بدهیم. 

رئیس کمیته امداد سوادکوه اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های معوق و نیمه کاره، اداره کل حمایت خوبی از شهرستان انجام داد و در سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد تومان را بصورت بلاعوض و ۱۰ میلیارد تومان را بعنوان تسهیلات در اختیار ما قرار داد.

مومنی اضافه کرد: ۱۱ پروژه مسکن محروم در سال گذشته با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان به انجام رسید. 

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.