پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در مازندران آغاز شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان مازندران، همزمان با سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان، مازندرانی‌ها نیز در ساری میزبان این رویداد شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این باره گفت: فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همزمان با استان اصفهان امسال در ساری اکران شد.

محمود شالویی افزود: از دهم تا چهاردهم شهریورماه، سینما کانون ساری میزبان فیلم‌های شرکت‌کننده در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان است.

وی افزود: برگزاری همزمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در ادامه سیاست‌های سازمان سینمایی مبنی بر عدالت فرهنگی، گسترش فضای شادی و نشاط جشنواره به سراسر کشور، ایجاد زمینه مناسب برای توجه بیشتر به سینمای کودک و نوجوان و محروم ساختن کودکان و نوجوانان و خانواده‌های ایران اسلامی و ایجاد امکان برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم در استفاده از برنامه‌های این جشنواره انجام شد.

به گزارش تسنیم، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در مازندران، در دو سئانس 18 و 20 تعداد 10 فیلم ایرانی و خارجی جشنواره سی و یکم به‌نام‌های وای آمپول، آهوی پیشونی‌سفید2، سیمین، سوم شخص غائب، ال‌کلاسیکو، قهرمان کوچک، لالا کن، پرنسس طلسم‌شده، تپلی و دوچ به‌نمایش درخواهد آمد.

با هماهنگی‌های انجام‌شده جشنواره در استان‌ها همچنین پنج فیلم خاطره‌انگیز و ماندگار شهر موش‌ها1، کلاه‌قرمزی و پسرخاله، گلنار، پاتال و آرزوهای کوچک و دزد عروسک‌ها نیز به‌صورت ویژه برای شهروندان به‌نمایش در خواهد آمد که جزئیات این بخش توسط هر استان اعلام خواهد شد.

 /م*

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.