پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدای جهیزیه به نوعروس بابلی در روز بارش برکت کمک مومنانه

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محمود جعفرزاده امشب در سالروز عید مبعث و در مراسم افتتاحیه کانون خدمت رضوی محله کوی فلاح، اظهار کرد: جهیزیه یک نوعروس به ارزش ۳۴ میلیون تومان توسط بانوان خادمیار رضوی شهرستان بابل اهدا شد.

وی افزود: فراهم کردن بسترهای ازدواج آسان مقدمه حل مشکل جوانان است و کانون خدمت رضوی شهرستان بابل در این موضوع مهم و حساس همچنان دیگر موارد کمک‌های مومنانه در استان همیشه پیشرو خواهدبود.   

مسؤول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل بیان کرد: به مناسبت عیدمبعث پیامبر اکرم (ص)روز بارش برکت بر بشریت با هدف کمک مومنانه به نیابت از امام مهربانی‌ها بانوان خادمیار رضوی بابل باهمکاری خیران و برای حمایت از خانواده‌های کم بضاعت و ترویج امرازدواج  اقدام به تهیه جهیزیه یک نوعروس به ارزش ۳۴ میلیون تومان به‌صورت غنچه عروس  به درب منزل این نوعروس کردند.         

جعفرزاده، ترویج ازدواج آسان را یکی از راه‌های حل مشکل مردم برای آینده دانست و خاطرنشان کرد: فراهم کردن بسترهای آغازیک زندگی ساده می‌تواند به ترویج ازدواج کمک کند.             

                      

وی در پایان گفت: همچنین در این مراسم و به مناسبت روز بعثت پیامبراکرم با همکاری پایگاه بسیج تقی‌تبار۳۰ بسته سبد کالا به ارزش ریالی هرسبد ۲۰۰ هزار تومان تهیه و به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده منطقه اهدا شد.

 /86034/ع




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.