پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدای اثر مینیاتور «گلستان آتش» هنرمند جوان کیاسری به موزه استان قدس رضوی

سید مهدی موسوی کیاسری، هنرمند جوان عرصه نقاشی و مینیاتور کشور در اقدامی در خورد تحسین یکی از آثار برجسته خود در حوزه مینیاتور را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، سید مهدی موسوی کیاسری، هنرمند جوان عرصه نقاشی و مینیاتور کشور در اقدامی در خورد تحسین یکی از آثار برجسته خود در حوزه مینیاتور را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

 

هنرمند مینیاتوریست جوان چهاردانگه ای این اثر مینیاتور را که با نام « گلستان آتش » با موضوع داستان زندگی حضرت ابراهیم (ع) به تصویر کشیده است به مناسبت شهادت امام رضا (ع) به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

 

golestan-atash

 

سید مهدی موسوی کیاسری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در این رابطه گفت: با توجه به عظمت و کیفیت موزه آستان قدس رضوی و این که هر اثری در آن پزیرفته نمی شود بسیار خوشحال هستم و افتخار می کنم که اثر من در کنار آثار بزرگان این هنر در موزه آستان قدس رضوی به نمایش در می آید.

 

وی در ادامه گفت: به واسطه ی این که استاد محمود فرشچیان، استاد بی بدیل هنر مینیاتور معاصر کشور استاد بنده بوده و با شناختی که از من داشت این اثر را به این موزه معرفی و اثر من برای نمایش در موزه آستان قدس رضوی پذیرفته شد.

 

این هنرمند جوان در ادامه گفت: با توجه به رضایت مسئولین موزه آستان قدس رضوی از اثر من، پیشنهاد اثر جدید مینیاتور در موضوع امام رضا (ع) را دادند که ان شاء الله تعالی در حال آماده سازی و تکمیل این اثر و تقدیم آن به موزه آستان قدس رضوی هستم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.