پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انقلاب اسلامی و خون سرخ شهدا احیاگر اسلام در جهان است/ سردار طوسی با غیرت در برابر دشمنان ایستاد

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، «سیدمحمد حسینی» شامگاه پنج شنبه در شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن قاسمی‌طوسی جانشین لشکر ویژه ۲۵ کربلا در هشت سال دفاع مقدس در مصلای نکا اظهار کرد: همه ما زندگی و آرامش خود را مدیون شجاعت و شهامت شهدا هستیم و خون سرخ شهدا موجب اقتدار و عزت و عظمت نظام ما شده است.

وی گفت: امروز در موقعیتی قرار داریم که همه اسلام در برابر تمامی شرک قرار گرفته است و جامعه ما نیازمند روحیه ایثار و شهادت شهدا و ایثارگران است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه شهدا هیچ گاه به دنبال منافع شخصی و دلبستگی به دنیا نبودند، افزود: شهدا با الگوپذیری از قرآن و اهل بیت(ع) در این مسیر گام نهادند و امر خدا را سرلوحه کار خود قرار دادند و امروز الگو گرفتن از زندگی این شهدا مهمترین وظیفه ماست.

 

حسینی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ شهدایی هستیم و نسل جدید ما نیازمند راه و روش شهدا و آشنایی با سیره و روش شهداست.

معاون حقوقی و  پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: سردار طوسی از دوران ستم‌شاهی با غیرت در برابر رژیم گذشته ایستاد و در دوران انقلاب پا در رکاب انقلاب بود و حضوری فعال در سپاه پاسداران و فعالیت‌های مختلف انقلابی در نکا، ساری، آمل، کردستان داشته و در بسیاری از ناامنی‌ها و جنگ‌ها وارد میدان شد و از انقلاب دفاع کرد.

حسینی در ادامه سخنان خود به شهادت دو روحانی که در صحن حرم مطهر امام رضا (ع) مورد حمله قرار گرفتند، اشاره کرد و یادآور شد: این روحانیون عالمانی مبارز و افراد خدوم به انقلاب و اسلام بودند که همواره به فکر فقرا و حاشیه‌نشینان بودند.

وی افزود: این روحانیون مبارز، امام جماعتی ولایتمدار و انقلابی و پیشتاز جهاد تبیین بودند که تاکنون گمنام و ناشناخته بودند.

معاون حقوقی و  پارلمانی رئیس جمهور  در ادامه گفت: دولت رئیسی دولتی مردمی، ولایی و انقلابی و دلسوز مردم است و الگوی مدیریت سردار سلیمانی را در دستور کار دارد و تلاش دارد تا در خدمت مردم باشد.

وی یادآور شد: دغدغه اصلی مردم دغدغه مردم و رفع مشکلات مردم است؛ چرا که مردم ما در هر زمانی پای انقلاب بودند و اکنون هم تکلیف دولت‌مردان است تا با تمام قوا در خدمت مردم بوده و برای سلامت، رفاه و بهبود شرایط فعلی مردم جامعه تلاش کنند.

مردم نکا در دوران مختلف انقلاب و در فتنه‌ها بصیر وارد عمل شدند

فرماندار نکا هم در سخنانی افزود: مردم نکا از مردمان پیشرو در مبارزه با طاغوت و طاغوتیان بودند و با تقدیم شهدای فراوانی در انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و وطن دین خود را به انقلاب ادا کردند.

 

عبدالرضا بابایی با بیان اینکه  نکایی‌ها در آزمون‌های مختلف نشان دادند که پای انقلاب و ارزش‌های نظام هستند؛ خاطر نشان کرد: این مردم انقلابی در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش فعال و بسزایی در مازندران ایفا کردند.

وی یادآور شد: مردم نکا در دوران مختلف انقلاب و در فتنه‌ها و بحران‌ها بصیر وارد عمل شدند و با تقدیم شهدا دین خود را به انقلاب ادا کردند.

 

 

 

فرماندار نکا با  بزرگداشت نام و یاد شهدا و سردار شهید قاسمی‌طوسی گفت: دفاع از ارزش های نظام و انقلاب مهمترین مساله‌ای بود که مردم ما در این بخش با تمام توان وارد عمل شدند و تلاش کردند تا ارزش‌ها حفظ شود.

 /۸۶۰۰۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.