پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انقلاب اسلامی به جرم استقلال‌خواهی گرفتار جنگ تحمیلی شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس عقیدتی – سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه کشور ما آغازکننده جنگ نبود، گفت: انقلاب اسلامی به جرم داشتن اسلام، قرآن و استقلال‌خواهی گرفتار جنگ تحمیلی شد و در مقام دفاع ایستاد.

حجت‌الاسلام حسین صنعت‌پور امیری امروز (پنجم مهر ماه) در نخستین اجلاسیه شهدای ارتش استان مازندران که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه امام راحل برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی کردند، اظهار کرد: در دنیایی که غرب و شرق به دنبال از بین بردن معارف دین و کنار زدن قرآن بودند، امام راحل قیام را انجام داد و انقلاب اسلامی را رقم زد.

او گفت: کشور ما به جای قیام مبارزه می‌کند و از سایر مسلمانان نصرت می‌طلبد، اما رزمندگان ما غریبانه ایستادند و حتی یک وجب از خاک کشور را از دست نداد.

صنعت‌پور بیان کرد: در غزه و لبنان نیز مسلمانان به تأسی از آیات قرآن برای دفاع از خود ایستادند و دست یاری به سوی سایر مسلمانان دراز کردند، اما به‌جز تعداد محدودی از جمله کشور ما، کسی به یاری آنها نرفت.

وی اظهار کرد: در طول دفاع مقدس ایثارگری‌های زیادی شد و ایران اسلامی در شرایط امروز دستاورد مجاهدت و ایثارگری مردم ما در آن دوران است.

او تاکید کرد: جهاد در راه خدا و جنگ و جهادی که به اذن الهی باشد، از نگاه قرآن ارزشمند است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.