پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امنیت شغلی دغدغه کارگران است

0

به گزارش
خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی، شامگاه پنج شنبه، در نشستی با تشکل‌های کارگری و برخی از مسؤولان در سالن اجتماعات بهزیستی بهشهر افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه برای هر کشوری است و توسعه کشورها به نیروی کار و انسانی کارآمد بستگی دارد.
وی گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه سازمان‌ها است و هرچه این سرمایه از کیفیت مطلوب و بالاتری برخوردار باشد، موفقیت، بقا و ارتقا سازمان بیشتر خواهد شد.
شریعتی با اعلام اینکه وظیفه انقلابی، جهادی و ایمانی ما حمایت از نیروی کار است؛ یادآور شد: توجه به کارگر موجب افزایش انگیزه در نیروی کار و راندمان کاری شده و لازمه توسعه هر سازمان است.
منتخب مردم بهشهر،
نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: چرخ اقتصاد کشور در دستان توانمند کارگران است و باید توجه به این قشر در دستور کار همه مدیران باشد.
وی گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب «جهش تولید» نام گذاری شده است باید با تلاش همه جانبه، زمینه رونق، پیشرفت و آبادانی کشور را فراهم و برای توسعه ایران اسلامی گام برداریم.
توجه به افزایش اشتغال در منطقه، توجه به نیازمندی‌های کارگران ساختمانی، توجه به توسعه اشتغال در صدرا، حمایت از اقشار کم درآمد و افزایش سهمیه بیمه روستایی و عشایری و امنیت شغلی از مطالبات مهم جامعه و تشکل‌های کارگری در این جلسه بود.
کد خبر 4913980
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.