پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه جدید دابودشت آمل منصوب و معارفه شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حکمی، حجت الاسلام محمدعلی حاجی‌زاده امام جمعه جدید بخش دابودشت شهرستان آمل را منصوب کردند.

حکم انتصاب امام جمعه جدید بخش دابودشت آمل که از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ابلاغ شد، توسط حجت الاسلام انتظاری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران روزچهارشنبه ۲۵ مهر ماه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل به حجت الاسلام حاجی زاده اعطاء شد.

حجت‌الاسلام حاجی زاده امام جمعه جدید بخش دابودشت آمل پیش از این امام جمعه شهرستان میاندورود منصوب شده بود.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه سابق دابودشت هم چندی قبل به عنوان امام جمعه شهر جویبار معارفه شد.

امام جمعه جدید بخش دابودشت آمل در این مراسم به ظرفیت‌های بالای شهرستان آمل در همه حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: شهرستان آمل مهد علما، فرهیختگان و دانشمندان بزرگی در طول قرن‌های مختلف تا به امروز بوده و در هر بخشی درخشش داشتند.

حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده همچنین به جایگاه واهمیت نمازجمعه اشاره کرد و افزود: نماز جمعه قرارگاه است و به عنوان قرارگاه بصیرت افزایی و عبادی است.

وی با تاکید براینکه در نماز جمعه و پایگاه نمازجمعه به عنوان جهاد تبیین باید از همه ظرفیت‌ها در جهت تقویت این پایگاه و قرارگاه استفاده کرد، یادآور شد: امامان جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه جمعه هستند و مسئولیت سنگینی به عهده دارند و موفقیت در قرارگاه نمازجمعه همه دستگاه‌های اجرایی در این عرصه این مسئولیت باید همکاری کنند.

در شهرستان حدود ۴۲۰ هزار نفری آمل، نماز جمعه در چهار شهر آمل، دابودشت، امامزاده عبدالله و رینه اقامه می‌شود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.