پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه موقت نوشهر: از خون سردار سلیمانی، هزاران سلیمانی پدید می‌آید

0

حجت‌الاسلام عبدالغفار آل حبیب در خطبه های نماز جمعه افزود: آن شهید سعید لایق شهادت بود و با توجه به مجاهدت‌هایش در جنگ تحمیلی و همچنین مبارزه با داعش در سوریه و عراق شایسته این بود که خداوند از وی پذیرایی کند.

وی تأکید کرد: دولت‌های استکباری و در رأسشان آمریکا بدانند که با ترور و شهادت سردار سلیمانی، دیگر هیچ جایی برای آنان امن نیست و صاعقه الهی نصیبشان خواهد شد.

آل‌حبیب همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی را انتخاب کنیم که شایسته باشند نه آنکه برای خویشاوندی و شام و ناهار رای دهیم بلکه باید با مطالعه و دقت نماینده مجلس را  انتخاب کنیم زیرا شهدا آزادی را برای ما آوردند و باید از آن درست استفاده کنیم.

او بیان کرد: مجلس باید مطالبه‌گری کند والا چه ضرورتی دارد مردم برای مشکلاتشان به خیابان بیایند و عده‌ای سوء استفاده کنند و اگر در انتخاب اصلح کوتاهی کنیم من و شما هم شریک تصمیمات آن نماینده هستیم.

آل‌حبیب گفت: ۴۰ سال است که آمریکا نتوانست کاری کند و ما همیشه در تحریم و تهدید بودیم و الآن که این همه قدرت وجود دارد و ارتش و سپاه دارای بهترین مدیریت و کمترین فساد است و پیوسته نوآوری و کشور را غنی و امن می‌کنند باید در دیگر عرصه‌ها نیز پیشرفت کنیم.

امام‌جمعهٔ موقت نوشهر گفت: کشور ما در تحریم و تحت دشمنی و خباثت آمریکا و متحدانش است و در این حالت باید مسوولان باری به دوش مردم اضافه نکنند و به فکر حل مشکلات آنان باشند.

وی با اشاره به سالروز کشف حجاب رضاخانی، کم‌توجهی برخی از دختران و زنان جامعه به حجاب را اغلب ناشی از جهل آنان دانست و خواستار توجه بیشتر به آموزه‌ها و تعالیم دینی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.