پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اقتصاد مقاومتی راه نجات اقتصاد بیمار کشور است

0

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید جعفر رضایی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه حمایت از کالای داخلی و عدم ورود محصولات خارجی سبب خودکفایی می‌شود گفت: حمایت از کالای داخلی سبب رشد اقتصادی و رونق تولید داخلی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشوری که بیشترین سرمایه‌ها و منابع را در اختیار دارد باید در تولید موفق عمل کند تصریح کرد: در کشور ما به پیچیده‌ترین دانش هسته‌ای با تکیه بر دانش بومی رسیدیم.

وی افزود: مسئولان اقتصادی معنی کلمه رونق تولید را نمی‌فهمند زیرا منابع انسانی و نیروی کار در کشور ما وجود دارد که نیاز به مدیریت صحیح است.

حجت الاسلام رضایی خاطر نشان کرد: میدان را برای بسیجیان انقلابی و جوانان باز گذاشته شود تا با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی در راستای اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنیم و خبرنگاران رونق تولید را از مسئولین مطالبه گری کنند.

امام جمعه رامسر گفت: سیل اخیر سبب خسارات زیادی در کشور شد که سپاه، بسیج و هلال احمر با تلاش شبانه روزی سبب دلگرمی مردم شدند و دولت نسبت به تقویت زیر ساخت‌ها اقدام کند.

رضایی با اشاره به شمار گردشگران نوروزی تصریح کرد: مسافران در ایام نوروز هنجارهای دینی و عمومی را رعایت کنند تا سبب سلب آزادی مردم نشوند و متأسفانه در مراکز خرید و فروشگاه‌ها خبرهای نگران کننده‌ای از کشف حجاب و رفتارهای ناموزون به گوش ما می‌رسد که نیروی انتظامی با آن برخورد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.