پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اقامت بیش از ۶۵۰۰ نفر در هتل‌ها و مجتمع‌های گردشگری مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی ایزدی در جمع خبرنگاران ستاد تسهیلات سفر مازندران با اشاره به اینکه در نخستین روز از سال جدید ۷۲۶ هزار و ۵۶۰ نفر از مسافران نوروزی در مازندران اقامت داشتند، اظهار کرد: تاکنون ۵ هزار و ۳۳۴ نفر در هتل‌ها و یک هزار و ۱۲۶ نفر در مجتمع‌های گردشگری اقامت داشتند.

وی ادامه داد: ۱۲۰ نفر در مهمانپذیرها، ۱۲ هزار و ۹۸۱ نفر در هتل آپارتمان، ۷۵۹ نفر در اقامتگاه‌های بومی‌گردی، ۲۶۲ هزار و ۶۶۲ نفر در خانه مسافرها، ۱۳ هزار و ۵۹۷ نفر در اقامت‌گاه‌های موقت، یک هزار و ۴۵۹ نفر در اقامت‌گاه‌های وابسته به آموزش و پرورش و ۴۲۸ هزار و ۵۲۴ نفر در سایر مراکز اقامتی اقامت داشتند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۲۹ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و ۱۱ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی انجام شد، گفت: ۱۲ مورد بازدید هم از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی انجام شده است.

این مسؤول اظهار کرد: هفت مورد تذکر به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی در نخستین روز از سال جدید داده شد.

ایزدی بیان کرد: ۱۳۹ هزار و ۶۹۵ بازدید جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی از سوی مسافران نوروزی انجام شده است که ۹ هزار و ۷۴۶ مورد از اماکن تاریخی، ۹ هزار و ۶۲۰ مورد از اماکن تفریحی، ۱۴۰ مورد از صنایع دستی و ۵۸ هزار و ۷۰۲ مورد از مراکز طبیعی و ۳۲۸ مورد از موزه‌های استان مازندران بازدید انجام شد.

 /۸۶۰۳۵/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.