پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش مشارکت مازندرانی‌ها نسبت به مدت مشابه مرحله اول انتخابات

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اعلام اینکه کسانی که در دور نخست رای ندادند امکان رای در مرحله دوم دارند، گفت: تا این لحظه به نظر می‌رسد در مدت زمان مشابه نسبت به مرحله اول میزان مشارکت افزایش یافته‌ است.

قاسم عزیززاده گرجی ۱۵ تیر در ستاد خدمات سفر استان مازندران واقع در استانداری، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای تمهید مقدمات اجرای ماده واحده قانون انتخابات، حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و نظارت حداکثری نامزدها بر فرایند اخذ رای در شعب و تجمیع آرا در بخش‌ها، شهرستان‌ها و ستاد انتخابات کشور، هر نامزدی می‌تواند یک نفر نماینده به‌عنوان ناظر در هیات‌های اجرایی شهرستان، بخش، شعب اخذ رای ثابت و سیار و ستاد انتخابات کشور داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: این افراد توسط نامزد مربوطه یا نماینده تام‌الاختیار ایشان از میان داوطلبان انتخاب شده و می‌توانند تا پایان اخذ رای، شمارش و تنظیم صورت‌جلسه، بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت در محل‌های مذکور حاضر باشند.

عزیززاده گرجی تاکید کرد: ممانعت از حضور این افراد ممنوع بوده و جرم است.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران افزود: سامانه ثبت‌نام نمایندگان نامزدها تا شب گذشته جهت معرفی اسامی و استقرار در شعب باز بود.

وی با اعلام اینکه کسانی که در دور نخست رای ندادند امکان رای در مرحله دوم دارند، تصریح کرد: تابعیت جمهوری اسلامی و ولادت ماقبل ۱۵ تیر ۱۳۸۵ دو شرط رای دادن است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.