پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح ۲۰۰ واحد مسکن محرومان کمیته امداد مازندران با حضور وزیر کشور

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ۲۰۰ واحد مسکن محرومان کمیته امدادامام خمینی به صورت ویدئو کنفراسی به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم کلید سه واحد مسکونی به صورت حضور ی به مدد جویان اهدا شده است.

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در این ارتباط اظهار کرد: مهمترین موضوع در ساخت مسکن استان مازندران بحث تامین زمین است.

وی تصریح کرد: سرانه زمین در استان قابل قیاس با دیگر استان‌های کشور نیست، در حال حاضر ۱۱ هزار و ۶۰۰ مددجو مازندران فاقد مسکن هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران، اضافه کرد: ۶ هزار و ۴۱۲ خانوار فاقد زمین منتظر اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند و انتظار دایم که این طرح مدد جو محور شود.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان با توجه به اقساط بسیار سنگین آن مددجو محور نیست.

معافی اضافه کرد: ۲۰۰ مسکن امروز افتتاح می‌شود، ۲۰۰ واحد هم کلنگ‌زنی شده و پروژه‌های خود مالکی استان مازندران هم همزمان با سالروز کمیته امدادامام خمینی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: در کوتاه‌مدت برای تامین دغدغه مسکن محرومان ۱۰۰ میلیارد تومان ودیعه مسکن پرداخت شده است.

در ادامه  وحیدی وزیر کشور با اشاره به ضرورت تامین مسکن برای اقشار مختلف مردم،گفت: انتظار داریم که متولیان امر در این زمینه همه تلاش خویش را به کار ببرند.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات دولت در طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است و باید تلاش کنیم که زمینه رفع نیازهای مردم نسبت به تامین مسکن فراهم شود.

پایان پیام/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.