پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی هفته دولت در شهرهای قائم‌شهر و بابل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان مازندران، جواد مولایی قرا فرماندار قائم‌شهر در آئین بهره‌برداری از این طرح‌های هفته دولت،گفت: برای اجرای آنها که مربوط به بخش‌های بهزیستی، جهادکشاورزی، بنیاد مسکن و اوقاف است حدود ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود:  ۶ طرح بهره برداری شده کانال هدایت آب و کانال مستطیلی به طول ۲ کیلومتر است که برای اجرای آنها یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان هزینه شد.

فرماندار قائم‌شهر گفت: یکی از طرح‌های بهره‌برداری شده  ۲ واحد مسکن مددجویی برای ایتام و مددجوی زیر پوشش بهزیستی بود که بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

مولایی از طرح هادی روستای میدان‌سر با  اعتبار ۴ میلیارد تومان از محل تملک دارایی، ملی،مشارکت مردمی و قیر رایگان و ساختمان بقعه امامزاده عبدالله (ع) روستای کشکا هم به عنوان دو طرح دیگری یاد کرد که امروز بهره‌برداری شد.

وی هزینه ساختمان بقعه امامزاده عبدالله (ع) را هم که ۱۵۰ متر مربع مساحت دارد، بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

افتتاح  ۵ پروژه آبرسانی و تولیدی در شهرستان بابل

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از افتتاح ۵ پروژه آبرسانی و تولیدی در چهارمین روز هفته دولت خبر داد.

عزیززاده‌گرجی در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی روستای میرودپشت،  اجرای این پروژه در خط انتقال به طول ۱۴ هزار متر اعلام کرد و گفت: با اجرای آن، ۴۵۰ خانوار روستایی میرودپشت از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه ۸ میلیارد تومان است بیان کرد: کل پروژه های امروز قابل افتتاح شهرستان بابل در حوزه آب  ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

فرماندار بابل با بیان اینکه ۴ هزار و ۴۰۰ خانوار روستاهای شهید آباد، شوب‌کلا، مجتمع آبرسانی ۶ روستایی مقریکلا و میرودپشت از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند، افزود: این پروژه‌ها برای روستاهای به اجرا درآمد که هیچ شبکه آبرسانی نداشته‌‌اند. 

وی در ادامه با اشاره به افتتاح خط تولید کارخانه ماشین‌سازی عبدی در شهرک صنعتی کاردیکلا، گفت: این واحد تولیدی سالانه ۸۰۰ روتیواتور فوق‌سنگین تولید و به بازار عرضه می‌کند و ۱۷ نفر به‌صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.