پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح بزرگترین شبیه‌ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی در نوشهر

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، سامانه جامع ناوبری و فرماندهی کشتی در راستای عملیاتی شدن تدابیر مقام معظم معظم مبنی بر استفاده از دانش روز در نیروی دریایی افتتاح شد.

افتتاح این سامانه توسط پژوهشگران دانشگاه در مراکز رشد غرب استان با بهره‌گیری از دانش جوانان بوده که توانستند یکی از پیشرفته‌ترین شبیه‌سازها را در حوزه ناوبری طراحی و عملیاتی کنند.

این سامانه بزرگترین شبیه‌ساز منطقه خاورمیانه و آسیا است که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر افتتاح شده  است.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر امیر دریادار آریا شفقت رودسری در آیین بهره‌برداری از پیشرفته‌ترین شبیه‌ساز جامع پل فرماندهی که با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه بنا بر تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری، این دانشگاه رشد چشمگیری داشته است، اظهار کرد: در راستای عملیاتی شدن تاکیدات مقام معظم رهبری این محصول در حوزه علم و فناوری افتتاح شده است.
 

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر تصریح کرد: اساتید و دانشجویان این دانشگاه در مرکز رشد فناوری غرب مازندران توانستند با استفاده از جوانان نخبه پیشرفته‌ترین شبیه‌ساز در حوزه ناوبری را به بهره‌برداری برسانند که بزرگترین شبیه‌ساز کشور و غرب آسیا است.‌

پایان پیام/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.