پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح باشگاه رزمی و فرهنگی شهید نوروزی در مصلای ساری + عکس

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،باشگاه رزمی و فرهنگی شهید نوروزی در مصلای حضرت امام(ره) شهرستان ساری با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران افتتاح شد.

 وی به افتتاح باشگاه رزمی و فرهنگی شهید نوروزی در مصلای حضرت امام(ره) شهرستان ساری اشاره کرد، گفت: خود حضرت امام(ره) انسانی هم از نظر جوارحی و قیافه ظاهری، بنیه و هیکل بسیار رشید و هم از نظر مسائل عرفانی، معنوی، اخلاقی، شجاعت و جهاد با نفس در آن ابعاد هم بسیار قوی بود و خوشحالم مصلا دارای برنامه‌های متنوعی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه اعضا و جوارح انسان در مسیر خدمت به خدا باید قوی باشد، تصریح کرد: باید انگیزه، اراده، عزم  و ایمان در دل انسان مومن، قوی و مستحکم باشد و با هر بادی نلرزد و نلغزد و ایمان، روحیه و اداره‌اش ضعیف نشود.

این مسؤول با بیان اینکه داشتن بدن قوی با مهارت و ورزیده یک طرف و داشتن روحیه قوی و اعتماد به نفس یک طرف دیگر قضیه است و اینها همه باید با هم باشد، اضافه کرد: امروز جنگ فرهنگی دشمن با ما این است که امید، روحیه قوی و اعتماد به نفس و عزم و اراده رشد و ادامه حرکت، مقاومت و ثبات قدم را از ما بگیرند.

وی به شهادت شهید رنجبر به دست اشرار اشاره کرد، گفت: مهارت‌های رزمی و دفاع شخصی باید در دفاع از اشرار مورد استفاده قرار بگیرد.

وی بیان کرد: اگر فقط به بعد تربیت بدنی بیافزاییم ناقص است و صرفا به تربیت معنوی توجه کنیم و به بدن توجه نکنیم ناقص است، انسان ترکیبی از هر دو است و هر دو بعد باید قوی شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج

 

 


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.