پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام محدودیت‌های ترافیکی برای راهپیمایی روز ۱۳ آبان در مازندران

0

نصرالله بیگلری در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری از اجرای محدودیت‌های تردد برای برگزاری راهپیمایی روز دانش‌آموز ۱۳ آبان ماه در سطح استان خبر داد.

وی افزود: به‌منظور برگزاری مراسم راهپیمایی روز دانش‌آموز محدودیت‌های تردد در معابر شهری سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران بیان کرد: به همین منظور در شهرستان ساری از زمان شروع مراسم تا زمان گذر راهپیمایان که زمان آن توسط ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان اعلام خواهد شد، از تقاطع ابن شهر آشوب ، از میدان شهید قاسمی تا ابن شهر آشوب تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

بیگلری اضافه کرد: در مسیر خیابان شیخ طبرسی از میدان امام حسین به تقاطع ابن شهر آشوب و بالعکس تا پایان مراسم تردد وسایط نقلیه ممنوع است.

وی از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از خیابان مازیار به سمت خیابان خاقانی تا پایان مراسم خبر داد و گفت: از زمان شروع تا پایان مراسم رانندگانی که از مسیر بلوار ارتش و خیابان انقلاب به سمت میدان امام حسین(ع) قصد تردد داشته باشند به سمت خیابان فرهنگ هدایت خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز ممنوعیت‌های تردد برابر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اعضای شورای ترافیک آن شهرستان‌ها به اجرا درخواهد آمد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.