پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام حمایت از برخورد قضایی با عاملان تخریب و تبدیل عرصه‌های کشاورزی در شمال

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی کریمی‌فیروزجایی عصر امروز در نشست مشترک مجمع نمایندگان مازندران با اعضای شورای قضایی این استان اظهار کرد: حرکت جدید رئیس قوه قضاییه در اجرای عدالت موجب تعمیق پیوند بیشتر توده‌های مردم با انقلاب شد.

وی عدالت را از محورهای اساسی تحقق اهداف انقلاب دانست و گفت: سیاست جدید قوه قضاییه در اجرای عدالت نیازمند حمایت جدی دیگر قوای کشور و دستگاه‌های حاکمیتی است.

کریمی فیروزجایی با اشاره به مشکلات قوه قضاییه در زمینه کمبود بودجه و نیروی انسانی یادآورشد: مجلس در بودجه سال آینده با پشتیبانی اعتباری از قوه قضاییه تداوم اجرای طرح‌های توسعه‌ای آن را تضمین کرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با تجلیل از سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه در شرایط کنونی گفت: تحرک و جدیت آیت‌الله رئیسی در حل مشکلات مردم ستودنی و مایه قوت قلب جریان انقلاب است.

وی با اعلام حمایت از برخورد قضایی با عاملان روند تخریب و تبدیل عرصه‌های کشاورزی در شمال، گفت: برخورد قانونی و قاطع با قاچاقچیان عرصه‌های  جنگلی و تخریب‌کنندگان اراضی زراعی و باغی ضرورت دارد.

کریمی فیروزجایی با اشاره به مشکلات حاشیه‌نشینان جنگل و دامداران روستاهای جنگلی اظهار کرد: دستگاه‌های مسؤول باید از مردم جنگل‌نشین و بومیان به‌عنوان حافظان اصلی جنگل‌ها حمایت کنند.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی همچون منابع طبیعی و مدیریت امور اراضی باید قوانین را به‌نفع مردم اجرایی کنند.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.