پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام جزئیات مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در ۵ منطقه مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران جزئیات برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ۵ منطقه از استان مازندران را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران ضمن بیان اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات در ۵ منطقه مازندران برگزار می‌شود، گفت: مسابقات منطقه نخست شامل شهرستانهای آمل، محمودآباد، نور، بخش لاریجان و بلده بوده که به میزبانی شهر آمل در آستانه امامزاده ابراهیم (ع) و در روز شنبه ۱۶ تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مسابقات منطقه دوم بین شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه به میزبانی نکا برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات برای خواهران در مؤسسه دارالقرآن و در بخش برادران در سالن ارشاد نکا در روز یکشنبه ۱۷ تیرماه برگزار می‌شود.

سیفی عنوان کرد: مسابقات منطقه سوم بین شهرستان‌های ساری، جویبار و میاندورود به میزبانی شهر ساری در بخش خواهران در بقعه میرسرروضه و بخش برادران در امامزاده عباس(ع) ساری در روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در منطقه چهارم شهرستانهای بابل، قائمشهر، سوادکوه، بابلسر و بندپی به میزبانی شهرستان بابل به مسابقه خواهند پرداخت که بخش برادران در آستانه امامزاده قاسم(ع) و بخش خواهران در موسسه قرآنی نورین در روز دوشنبه ۱۸ تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در منطقه پنجم مسابقه بین شهرستانهای تنکابن، رامسر، عباس آباد، نوشهر و چالوس به میزبانی شهرستان تنکابن برگزار می‌شود، افزود: مکان برگزاری بخش برادران و خواهران این مسابقات در امامزاده سید حسین(ع) شیرود است که روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود.

سیفی خاطرشنان کرد: ساعت شروع مسابقات در هر ۵ منطقه راس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان مسابقات بخش معارفی مرحله شهرستانی، پنجشنبه ۱۱ مردادماه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ ظهر خواهد بود، گفت: مکان مسابقات در هر یک از شهرستان‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.