پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اشتغال زایی به سبک خادمیاران رضوی بابل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، کرامت رضوی شهره عام و خاص است و خادمیاران ‌با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع)  کنار هم جمع شدند تا با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آن‌ها گره‌گشایی کنند.

به پیروی از امام مهربانی‌ها، خادمیاران آن حضرت کماکان آماده خدمت‌رسانی به افراد کم برخوردار و نیازمند هستند.

خادمیاران و یاوران رضوی هر جا مشکلی را ببینند وارد عرصه می‌شوند تا بتوانند بخشی از دردهای مردمی را التیام بخشند و در انجام خدمت و اجرای پویش‌های مختلف کانون‌ها امید و شادی را به خانه و خانواده نیازمندان به ویژه کودکان معصوم و نیازمند شهر هدیه کنند.

*اشتغال زایی به سبک خادمیاران رضوی بابل

محمود جعفرزاده دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل با بیان اینکه تاکنون در قالب طرح خادمیاران رضوی برای تعدادی از خانواده‌های نیازمند شهرستان بابل زمینه ایجاد اشتغال و کسب حرفه‌آموزی فراهم شده است، گفت: در دهه کرامت تعداد ۲هزار جوجه یک روزه نیز با هدف کسب درآمد در روستای تیلکران توزیع شد.

وی با گرامیداشت دهه کرامت و بابیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بابل برای رفع محرومیت با هدف ترویج سیره رضوی در طول سال پای کار هستند، اظهار کرد: خادمیاران رضوی در کنار رفع آلام نیازمندان برای ایجاد اشتغال و توانمند سازی این قشر از جامعه نیز اقداماتی را انجام می‌دهند.
 
دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل با اشاره به فعالیت‌های کانون خادمیاری کار آفرینی و اشتغال در این شهرستان گفت: به‌مناسبت دهه کرامت و با همت خادمیاران رضوی روستای تلیکران تعداد ۲هزار عدد جوجه یک روزه نژاد گوشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد. 
 
جعفرزاده افزود: خادمیاران کانون خدمت رضوی روستای تلیکران با هدف ایجاد شغل و درآمدزایی ۲هزار جوجه گوشتی را به صورت رایگان به نیت خشنودی امام رئوف(ع) به دست نیازمندان شناسایی شده رساندند.
 
وی هدف از این کار را درآمدزائی و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه روستاییان فضای کافی برای این کار دارند طرح کارآفرینی در قالب پرورش مرغ گوشتی بین اهالی روستا تیلکران اجرایی شد.

 /۸۶۰۳۴/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.