به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیمه مرکزی، غلام رضا سلیمانی در نامهای به مدیران عامل شرکتهای بیمهای تاکید کرد که شرکتهای بیمه در اسرع وقت واحدهای بیمهای را در مناطق آسیب دیده مستقر کرده و با برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده، نقش خود را در کاهش آلام سیل زدگان ایفا نمایند.
بر اساس همین گزارش پس از وقوع سیل در برخی از استانهای کشور، بیمه مرکزی شرکتهای بیمهای را مکلف کرد که این کارگروه را با هماهنگی سندیکای بیمهگران ایران و رؤسای شوراهای هماهنگی استانهای ذی ربط، تشکیل داده و نتیجه اقدامات کارگروه به تفکیک هر استان را به بیمه مرکزی ارسال نمایند.
این گزارش میافزاید شماره تلفنهای ۲۴۵۵۱۳۳۰ (اداره کل نظارت فنی بر بیمههای غیرزندگی) و ۲۴۵۵۱۱۸۲ (اداره کل نظارت بر شرکتهای بیمه و امور استانها) و ۲۳۴۲ سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی ج. ا. ایران برای هماهنگیهای لازم آماده پاسخگویی هستند.
گفتنی است با توجه به وسعت و پراکندگی حادثه و لزوم دریافت اطلاعات لازم برای پرداخت خسارتها، اطلاع رسانی لازم در خصوص نحوه پرداخت خسارتها از طرف بیمه مرکزی صورت خواهدگرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیمه مرکزی، غلام رضا سلیمانی در نامهای به مدیران عامل شرکتهای بیمهای تاکید کرد که شرکتهای بیمه در اسرع وقت واحدهای بیمهای را در مناطق آسیب دیده مستقر کرده و با برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده، نقش خود را در کاهش آلام سیل زدگان ایفا نمایند.
بر اساس همین گزارش پس از وقوع سیل در برخی از استانهای کشور، بیمه مرکزی شرکتهای بیمهای را مکلف کرد که این کارگروه را با هماهنگی سندیکای بیمهگران ایران و رؤسای شوراهای هماهنگی استانهای ذی ربط، تشکیل داده و نتیجه اقدامات کارگروه به تفکیک هر استان را به بیمه مرکزی ارسال نمایند.
این گزارش میافزاید شماره تلفنهای ۲۴۵۵۱۳۳۰ (اداره کل نظارت فنی بر بیمههای غیرزندگی) و ۲۴۵۵۱۱۸۲ (اداره کل نظارت بر شرکتهای بیمه و امور استانها) و ۲۳۴۲ سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی ج. ا. ایران برای هماهنگیهای لازم آماده پاسخگویی هستند.
گفتنی است با توجه به وسعت و پراکندگی حادثه و لزوم دریافت اطلاعات لازم برای پرداخت خسارتها، اطلاع رسانی لازم در خصوص نحوه پرداخت خسارتها از طرف بیمه مرکزی صورت خواهدگرفت.