پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقرار اکیپ جهادی در منطقه محروم هزارجریب نکا

0

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، عبدالرضا بابایی امروز در جلسه هم‌اندیشی گروه‌های جهادی جهت خدمات‌رسانی به مردم منطقه هزارجریب نکا اظهار کرد: اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی به اقشار محروم، عرصه‌ای مهم، حیاتی و اثرگذار برای معنویت افزایی و کسب تجربه برای جوانان است و تلاش همه جانبه در این بخش حیات و عمران و آبادانی به همراه دارد.

سرپرست فرمانداری نکا و نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، همین رویه جهادی و تبیین انقلاب اسلامی است و اهتمام دولت سیزدهم که برخاسته از دل مردم است؛ کمک به مردم است.

وی یادآور شد: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و فراهم کردن امکانات، می‌توان در توسعه، عمران و آبادانی مناطق محروم و نیز فعالیت های فرهنگی گام برداشت.

بابایی افزود: ارائه راهکارهایی که بتوان در مسیر خدمت‌رسانی گام‌های مؤثرتری را پیمود  مهم است و باید با ارائه مناسب و بررسی راهکارها برای توسعه همه جانبه در مناطق محروم تلاش شود.

سرپرست فرمانداری نکا گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تشکیل اکیپ‌های خدمات رسان و اعزام آنها به منطقه محروم هزارجریب روستای اسماعیل‌محله اندیشیده شده و از تاریخ ۱۰ تا ۱۱  فروردین ماه این اکیپ جهادی با استقرار در این منطقه به ارائه خدمات می‌پردازند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.