پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقبال از حسن یزدانی در جویبار+ عکس و فیلم

0

به گزارش خبرگزاری فارس جویبار، عصر امروز حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان پس از اتمام این دوره از مسابقات فینال المپیک ۲۰۲۰ به استان و زادگاه خود در جویبار بازگشت.

وی که در آخرین بازی با نتیجه ۴ بر ۳ برابر دیوید تیلور شکست خورد و به مدال نقره رسید، با ابراز ناراحتی جلوی دوربین خبرنگاران حاضر شد و پس از اظهار شرمندگی به مردم ایران نتوانست مصاحبه را ادامه دهد‌.

پس از اتمام بازی و اخذ مدال نقره المپیک ” که انصافا کار ساده‌ای نیست”  توسط این قهرمان، پدرش طی گفت‌وگویی با فارس اظهار کرد که پسرم همیشه برای ما قهرمان است و افتخار آفریده و از مردم کشور خواست دعا کنند تا یزدانی بتواند در مسابقه بعدی این شکست را جبران کند.

 

بلافاصله در فضای مجازی برخلاف تصور، شاهد انتشار خبر، عکس‌نوشته، فیلم و کلیپ‌هایی با این مضمون که حسن یزدانی قهرمان است و از نظر ما شکستی درکار نبوده، بودیم…که نشان از تقدیر و تشکر و همچنین حمایت مردم ورزش‌دوست کشور از ورزشکارانی همچون حسن یزدانی دارد.

امروز هم با ورود این قهرمان خوشنام به وطن و همچنین استان مازندران مردم با حضوری پرشور سواره و پیاده به استقبالش رفته و خداقوت گفتند.

به گزارش فارس؛ حسن یزدانی ۲۷ ساله از دوران کودکی وارد عرصه کشتی شده و تاکنون موفق به کسب افتخارات فراوانی در این حوزه شده تا جایی که در جهان حرفی برای گفتن دارد.

 /۸۶۰۴۸/ ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.