پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران: هیچ‌گونه افزایش قیمت نان نداریم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران درباره افزایش قیمت نان در جمع خبرنگاران اقدام دولت برای استاندارد سازی قیمت نان، اظهار کرد: اجرای طرح ساماندهی وضعیت آرد و نان در سطح ملی یکی از بزرگترین اقداماتی است که دولت سیزدهم انجام داد.

وی با بیان اینکه با هوشمندسازی مدیریت نان، در موضوع آرد و نان صرفه‌جویی قابل توجهی شد، افزود: به‌منظور اینکه وضعیت نان در کشور در شرایط مطلوبی باشد دولت ۴۰درصد یارانه در اختیار خبازان و کسانی که در تولید نان نقش دارند، قرار داد و بر این‌اساس در حال حاضر به هیچ عنوان افزایش قیمت نان نداریم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر درصدد کیفی‌سازی نان هستیم، تصریح کرد: اقدام خوبی در راستای کمیت نان و همچنین صرفه‌جویی قابل توجهی در توزیع آرد صورت گرفت.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه مدیریت توزیع آرد در شهرستان‌ها در اختیار فرمانداران قرار گرفت، گفت: در استان مازندران هیچ محدودیتی در تولید و توزیع آرد نداریم.

وی با تاکید بر اینکه توزیع آرد برای دولت مهم است، خاطرنشان کرد: در مدیریت هوشمند شرایطی را ایجاد می‌کنیم تا بی‌توجهی به توزیع آرد صورت نگیرد.

استاندار مازندران یادآور شد: در گذشته تخلفاتی صورت گرفته که قصد داریم با مدیریت هوشمند مدیریت خوبی بر توزیع آرد داشته باشیم.

حسینی‌پور با اعلام اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمت نان در مازندران نداریم، گفت: مردم این روزها به شایعات افرایش قیمت نان همانند شایعات دیگری که با اهداف مشخص در شبکه‌های مجازی پخش می‌شود، توجه نکنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.