پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استانداری مازندران نسبت به پدیده مبارزه با زمین‌خواری جدی نیست

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهرشاد اصغری در نشست خبری با اصحاب رسانه در بسیج دانشجویی مازندران اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور به استان مازندران و ارائه گزارش کامل مشکلات و چالش‌های استان مازندران از سوی بسیج دانشجویی و دستور صریح رئیس جمهور مبنی بر برخورد با زمین‌خواری و کوه‌خواری اما از سوی مسؤولان استانی دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در این زمینه پیگیری‌های جدی از سوی بسیج دانشجویی استان مازندران انجام شده و حتی دفتر نهاد رئیس جمهور بر پیگیری این دغدغه بسیج دانشجویی تاکید دارد اما در استان اراده‌ای در این زمینه وجود ندارد.

وی یادآور شد: در استان مازندران نقطه‌ای داریم که در روستا برج سازی شده است، چرا در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام نمی‌شود.

اصغری خاطرنشان کرد: هزار و ۲۰۰ نقطه در استان مازندران را شناسایی کردیم و برخی از واحدها حکم تخریب دارد، چرا در این زمینه اقدام نمی‌شود.

وی ادامه داد: در راستای پیگیری‌ها و مطالبه‌گری‌های ما دفتر نهاد رئیس جمهوری نامه‌ای به استانداری زده شده و مستندات آن وجود دارد و ما هم در راستای این نامه مطالبه‌گری انجام دادیم و مقرر شده بود که در شهریور ماه برای این نامه پاسخ دهند اما از آن زمان تاکنون ما منتظر پاسخ هستیم.

دبیر قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی روشن، اضافه کرد: در شرق استان مازندران هم بر اساس پیگیری‌های انجام شده و تاکید منابع طبیعی ۷۰ درصد ساخت و سازهای انجام شده در این منطقه مربوط به منابع طبیعی است.

وی اضافه کرد: برخی مواقع در راستای پیگیری‌ها و مطالبه‌گری‌های جدی به ما اعلام کردند که لودر برای تخریب نداریم!

 پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.