پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از کشف ۴۵۵ کیلو گوشت قرمز فاقد مجوز تا کشف۱۳ کیلو مواد مخدر در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف ۴۵۵ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز بهداشتی و خارج از شبکه توزیع خبر داد.

سرهنگ عبداله اکبری در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای نظارت، کنترل و ساماندهی واحدهای صنفی، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی پس از هماهنگی قضائی و همکاری دامپزشکی از چند واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار افزود: ماموران در بازرسی از  یکی از دامداری های این شهرستان ۴۵۵ کیلوگرم لاشه دام کشتار شده فاقد مهر و مجوز  از اداره دامپزشکی کشف کردند.

وی بابیان این که  واحد صنفی مذکور با هماهنگی های قضائی پلمب شده است، تصریح کرد: در این عملیات متصدی واحد مذکور پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبری در پایان یادآور شد: شهروندان هشدارها و آموزش های پلیس را جدی گرفته و در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ اعلام و در تامین امنیت جامعه پلیس را یاری کنند.

توقیف خودروی حامل ضایعات مرغ فاسد در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از توقیف یک خودروی نیسان حامل ۵۰۰ کیلو گرم ضایعات فاسد شده مرغ در شهر مرزن آباد خبر داد.

سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران گشت کلانتری ۱۳ مرزن آباد در حین گشت زنی به یک خودروی نیسان حمل گوش و مرغ مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵۰۰ کیلوگرم ضایعات فاسد شده مرغ کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: راننده خودروی مورد نظر که اهل یکی از استان های غربی کشور بود این محموله را از یکی از شهرهای همجوار چالوس بارگیری کرده و قصد تحویل آن را به یکی از واحدهای تولید محصولات گوشتی در تهران را داشت.

وی همچنین اظهار  داشت: با حضور نماینده دامپزشکی شهرستان چالوس محموله کشف شده معدوم و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سلیمانی در خاتمه از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع واخبار در خصوص فعالیت های افراد مشکوک به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳۰ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۳۰ تن چوب جنگلی قاچاق و توقیف یک نیسان و دو کامیون خبر داد.

سرهنگ عبداله حسن زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پاسگاه هولار در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان و ۲ خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران پاسگاه هولار خودروهای  مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنها ۳۰ تن چوب که توسط رانندگان خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان برداشت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری همچنین از پلمب یک مکان مرکز خرید چوب های جنگلی در این ارتباط خیر داد و تصریح کرد: رانندگان این خودروها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پایان با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف۱۳ کیلو گرم مواد مخدر در طرح آرامش نکا

فرمانده انتظامی نکا از اجرای طرح آرامش ، جمع آوری ۶۸معتاد متجاهر، دستگیری ۱۷ خرده فروش مواد افیونی و کشف۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ قاسم  عزیزی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی، طرح جمع آوری معتادان با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران و شناسایی اماکن جرم خیز و آلوده به مواد مخدر در اجرای این طرح، افزود: طی عملیاتهای انجام شده ۱۷ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۶۸ معتاد نیز از سطح شهرستان نکا جمع آوری شدند.

سرهنگ عزیزی از کشف ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح خبر داد و بیان داشت: به منظور سالم سازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی این طرح و طرحهای مشابه همچنان تداوم خواهد داشت.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.