پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از کشف ۲۰۰ کیلو موادمخدر تا دستگیری شکارچی در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار مرتضی میرزایی امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

وی افزود: طی بررسی‌های فنی مشخص شد متهم با یک دستگاه پژو ۴۰۵ قصد جابه جایی مواد افیونی به داخل استان را دارد که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران خودرو وی در ورودی شرقی مازندران شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم، ۲۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو سواری در این عملیات، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

میرزایی به کسانی که در زمینه خرید و فروش، حمل، نگهداری و قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کنند هشدار داد و گفت: پلیس اشرافیت بالایی بر روی مجرمان و خلافکاران دارد و این افراد مطمئن باشند که در سریع ترین زمان ممکن توسط ماموران دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

*دستگیری شکارچی بز کوهی در تنکابن 

بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف لاشه دو راس شکار غیرمجاز بزکوهی در آن شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر شکار غیرمجاز  بز کوهی توسط فردی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت با همکاری کارکنان منابع طبیعی پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی یک نفر متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را در حین پوست کندن لاشه‌های شکار غیر مجاز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و ۱۵ تیر جنگی کشف شد.

دیلمی در پایان از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با شکارچیان غیر مجاز خبر داد و از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از این گونه موارد در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس گزارش کنند.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.