پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از ساماندهی دستفروشان تا پیگیری پروژه‌های بر زمین مانده در ساری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نود و سومین جلسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری به صورت علنی در تالار شورای شهر با حضور حد نصاب اعضاء برگزار و موضوعات مختلفی شامل، پروژه‌های برزمین مانده، حقوق کارمندان شهرداری، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، ساماندهی دستفروشان مورد بررسی قرار گرفت.

پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری امروز در نود و سومین جلسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه حماسه‌ای مهم یعنی انتخابات ریاست جمهوری را پیش‌رو داریم و مردم باید کاندیدای اصلح را انتخاب کنند، اظهار کرد: لازمه این امر مشارکت حداکثری است که موجب عدالت و کاهش فساد، ایجاد پشتوانه مردمی و کارآمدی رییس‌جمهور منتخب می‌شود.

وی افزود: مردم آگاهانه و با حضور گسترده  و پرشور در پای صندوق‌های رای شکوه و عظمت را به ارمغان می‌آورند و  حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام خواهد بود .

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه انتظار داریم رسانه‌ها در خدمات رسانی مسئولان بدون حب و بغض اطلاع‌رسانی کنند، تصریح کرد: در نکا پیرامون سگ‌های ولگرد اتفاقی افتاد ولی این موضوع به ساری نسبت داده شد؛ موضوع افزایش سگ‌های ولگرد در سطح ملی مطرح است و تنها مختص ساری نیست .

این مسئول خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر ساری در دوره ششم به ایفای وظیفه پرداخته و در پیگیری جلسات، نظارت و تایید مصوبات،  کمک به مدیریت شهری کوتاهی نکرده است .

شعبانی با تاکید بر اینکه نباید عملکرد شورای شهر منفی جلوه داده شود، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر ساری با مجموعه بزرگ نیروی انسانی در شهرداری مواجه است که هم چالش و هم فرصت است؛ لذا باید رسانه‌های منصفانه اطلاع رسانی کنند.

شعبانی پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح سه راه جویبار که سالهاست در ساری بر زمین مانده را موجب نارضایتی مردم دانست و گفت: به رغم اینکه وزارت راه و شهرسازی متولی این پروژه است اما پروژه به کندی پیش می‌رود، انتظار داریم شهرداری ساری با توجه به رسالت خود اعتباری به این پروژه جهت احداث زیرگذر اختصاص دهد .

این مسئول به ساماندهی دستفروشان در ساری اشاره کرد و یادآور شد: حضور دستفروشان در ساری موجب نارضایتی شهروندان شده است؛ شهرداری به این حوزه به طور جدی توجه کند.

«سید رحمان میرشجاعی» عضو شورای شهر ساری نیز به پروژه‌های اثرگذار در توسعه شهری اشاره کرد و گفت: طرح‌هایی که رونق شهر ساری را به همراه دارد باید به طور جدی پیگیری شود.

رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر ساری افزود : پارک صفرآباد سرمایه‌ای است که باید موجب رونق ساری شود.

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه پل تا پل

سبحان بخشی عضو دیگر شورای شهر ساری نیز پروژه‌هایی همچون سکوتپه و پل تا پل گلما را از عملکرد شورای ششم دانست و افزود: باید اختلاف نظرات نسبت به پروژه‌های شهری کاهش یابد.

وی  با اعلام اینکه ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه پل تا پل از سوی دولت اختصاص یافت، گفت: این پروژه منتصب به «سید الشهدای خدمت» است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.