پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از خاموشی ماینرها تا کشف قاچاق آرد در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه،  فرمانده انتظامی ساری از کشف ۵ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبداله حسن‌زاده  امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، ماموران پایگاه امنیت اقتصادی ساری با کار اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر حرفه‌ای در این زمینه که اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی کرده بود، مطلع شدند .

وی افزود: ماموران پایگاه امنیت اقتصادی ساری با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر بازدید و تعداد ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ساری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر ۲میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فراجا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با پلیس ضروری است.

سارقان ساختمان های نیمه کاره در دام پلیس تنکابن

سرهنگ دیلمی، فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری ۳ سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادر دیلمی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، ۳ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دیلمی به شهروندان توصیه کرد: هشدار های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف آرد خارج از شبکه توزیع در گلوگاه

سرهنگ کلوانی، فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف یک تن آرد خارج از شبکه توزیع در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود کلوانی در تشریح این خبر بیان کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، مأموران انتظامی پلیس آگاهی یک دستگاه خوردو پژو حامل آرد قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی یک تن آرد قاچاق که بدون مجوز قانونی و با هدف توزیع خارج از شبکه حمل می‌شد؛ کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی، متهم را دستگیر و از خودروی وی ۲۰ کیسه آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

سرهنگ کلوانی ارزش آرد قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.