پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین محرومان چالوسی تا افتتاح ۵ خانه محروم

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، عابدین داغمه‌چی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت تشریح برنامه‌هایی ایام‌الله دهه  فجر  انقلاب اسلامی در شهرستان چالوس اظهار کرد: بیشتر برنامه‌های دهه فجر امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا باشکوه و هوشمندی بالا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی برگزاری برنامه‌های دهه فجر را با شعار محوری انقلاب اسلامی بالنده، چون کوه استوار اعلام کرد و گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای سرود های پاتوقی، رژه موتوری و خودرویی، تجلیل از مادران موفق دارای ۳ فرزند و بیشتر، افتتاح خانه محروم، مسابقات ورزشی در سطح شهرستان با رعایت پروتکل بهداشتی، مسابقات فرهنگی و همچنین مسابقه نامه نگاری به شهید در هر محله، اجرای جشن خیابانی ولادت حضرت زهرا (س) از جمله برنامه‌های جشن انقلاب است.

فرمانده بسیج ناحیه چالوس به برنامه‌های ویژه دهه فجر اشاره و اظهار کرد: اعزام ۴۲ گروه جهادی به ۲۳۵ نقطه از محلات شهرستان و همچنین آزادی مادران زندانی جرائم غیرعمد، تحت عنوان مادرم به خانه بر می‌گردد به شکرانه میلاد حضرت زهرا (س) از برنامه های ویژه دهه فجر است.

این مسؤول عنوان کرد: بیستم بهمن ماه همزمان در سراسر کشور رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در چالوس با بسته‌بندی ۲ هزار بسته معیشتی برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: کارهای فرهنگی در فضای مجازی از جمله مسابقات بیان دستاوردهای انقلاب از زبان نوجوان محله، قصه گویی و قصه سازی، پویش هر خانه یک پرچم و انتشار تصاویر در فضای مجازی، پویش ختم صلوات و قرآن به یاد شهدای انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

 /۳۱۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.