پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از تأکید بر پرداخت حقوق پرسنل شهرداری تا وعده پایان پروژه زباله‌سوز

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پرویز شعبانی عصر امروز در صحن علنی شورای شهر ساری با اشاره به اربعین حسینی، رسانه پرقدرت حماسه عاشورایی، اظهار کرد: ماهانه ۱۰ میلیارد تومان هزینه جمع‌آوری و حمل زباله در شهر ساری است؛ اینکه می‌گویند اعضای شورای شهر کاری نمی‌کنند واقعیت ندارد.

*ضرورت اهتمام برای پرداخت حقوق پرسنل

وی گفت: در ۶ ماه اخیر شهرداری ساری ۲۳۵ میلیارد تومان بدهی پیرامون مربوط به بیمه تامین اجتماعی و پسماند دادگستری را پرداخت کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر همکاری لازم برای تعامل با آموزش و پرورش را دارد.

شعبانی با تاکید بر اینکه شهرداری درصدد است تا نسبت به ایجاد فضای سبز، ساماندهی و بهسازی سرویس مدارس مانند سال گذشته اقدام کند، خاطرنشان کرد: به منظور کسب درآمد بیشتر برای پرداخت به‌موقع حقوق پرسنل باید اهتمام شود.

وی یادآور شد: ۵۰ درصد از پرسنل شهرداری ساری حقوق مردادماه و همچنین تمامی پرسنل حقوق شهریورماه را دریافت نکردند لازم است حقوق پرسنل در موعد مقرر پرداخت شود.

*ضرورت ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی

حسین یوسفی نائب رئیس شورای شهر ساری در ادامه جلسه، با طرح این سوال که افرادی که در گذشته اخراج شدند چگونه می‌توانند به شهرداری بازگردند و حتی پست بگیرند، کمیته انضباطی بر چه مبنایی نسبت به بازگشت به کار این افراد اقدام می‌کند؟، گفت: اخراج و بازگشت به کارپرسنل شهرداری ساری در کمیته انضباطی باید براساس ضوابط مشخص صورت گیرد.

وی افزود: موضوع دیگر اینکه افرادی در سال‌های اخیر متهم بودند و حکم انفصال از خدمت گرفتند مجدداً جذب شهرداری شدند، حتی به‌طور رسمی استخدام شدند که باید شفاف سازی شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی در مرکز مازندران ضروری است، خاطرنشان کرد: ۱۴۰ دکه در شهر ساری وجود دارد که موضوع مهم بهره‌گیری از این ظرفیت است.

*هدایت آب‌های سطحی

علی عاشقان رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ساری نیز  در ادامه این جلسه، گفت: لکه‌گیری و آسفالت کوچه پس کوچه‌های منتهی به مدارس از مطالبات مهمی است که در سریع‌ترین زمان ممکن باید اجرایی شود.

وی افزود: هدایت آب‌های سطحی با توجه به بارندگی‌های پیش‌رو از چالش‌های مهمی است که گریبان‌گیر شهرداری ساری شده و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

*پرداخت حقوق معوقه پرسنل

شهرام ایرجی عضو شورای شهر ساری در ادامه این جلسه، اظهار کرد: پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری ساری مطالبه همه اعضای شورای شهر از شهرداری ساری است.

وی با اعلام اینکه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیرامون احداث و تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری طی روزهای آینده در حساب دولتی شهرداری ساری می‌نشیند، گفت: بر حسب پیش‌بینی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود تا پایان سال و یا حتی دهه فجر این پروژه به افتتاح و بهره‌برداری برسد.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری اضافه کرد: سازمان‌های ۱۱ گانه شهرداری ساری تنها مصرفی هستند و هزینه بر دوش شهرداری ساری می‌گذارند که ضرورت دارد این سازمان‌ها گزارشی از درآمد و برنامه‌های خود ارائه دهند تا شفافیت لازم در این راستا صورت گیرد.

ایرجی به برگزاری مناقصه برای اجرای پروژه آسفالت در سطح شهر ساری،گفت: با وجود اینکه فصل تابستان را پشت سر گذاشتیم و سرما را پیش رو داریم هنوز پروژه اجرا نشده که می‌تواند بر کیفیت اجرای عملیات آسفالت تاثیر گذار باشد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.