پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از انسداد محور کندوان از فردا تا کشف ۷ هزار قلم داروهای غیرمجاز در بابلسر

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه استان مازندران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای اجرای عملیات راه‌سازی و اصلاح ترانشه و نوسازی آسفالت در محور کندوان این محور از فردا ۲۴ مرداد ماه تا بیستم شهریور ماه به غیر از روزهای تعطیل و روزهای پایانی هفته چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: این محدودیت از ساعت هشت صبح تا ساعت ۵ عصر در کیلومتر ۹ تا ۱۰ خروجی مرزن آباد اعمال می‌شود و رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند، می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز تردد کنند.

عبادی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی در محورهای ورودی استان از رانندگان و هم‌وطنان عزیز خواست، از ترددها و سفرهای غیرضروری به استان جدا خودداری کنند. 

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

*باند سارقان اماکن خصوصی در تنکابن متلاشی شد 

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری پنج سارق اماکن خصوصی با ۳۲ فقره سرقت خبر داد و گفت: ماموران انتظامی به‌منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در اولویت کاری خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با با انجام اقدامات اطلاعاتی پنج سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

شعبانی یادآور شد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران انتظامی به ۳۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

*توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در  بهشهر 

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از توقیف یک خودروی وانت نیسان با یک تن و ۵۰۰ کیلو چوب قاچاق خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در یکی از محورهای جنگلی رستمکلای بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با هماهنگی قضائی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک تن و ۵۰۰ کیلو چوب قاچاق را کشف کردند و راننده خودروی نیسان را به مرجع قضایی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعس شهرستان تحویل دادند.

عنایتی با اشاره به راه‌اندازی سیلاب‌ها و افزایش دما به عنوان از جمله پیامدهای ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق فراورده‌های جنگلی در صورت شناسایی افرادی که اقدام به قاچاق فراورده‌های جنگلی و منابع طبیعی می‌کنند موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف ۷ هزار قلم داروهای غیرمجاز در بابلسر 

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۷ هزار قلم داروی غیرمجاز به ارزش ۳ میلیارد ریال از یک واحد عطاری خبر داد و گفت: ماموران انتظامی با توجه به دریافت خبری مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز در یک عطاری در شهر بابلسر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مغازه عطاری که مالک آن اقدام به توزیع داروهای غیرمجاز بین شهروندان می‌کرد موضوع را با مرجع قضایی هماهنگ کردند.

زارع از کشف ۷ هزار قرص و داروهای غیرمجاز در بازرسی از عطاری خبر داد و تصریح کرد: ماموران انتظامی ضمن پلمب عطاری متهم را پس از دستگیری به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان این که کارشناسان ارزش قرص های مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*سارق باغ‌ها و مزارع کشاورزی در دام پلیس نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق باغ‌ها و مزارع کشاورزی با ۱۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در پی وقوع دریافت خبر وقوع چند فقره سرقت از باغ‌ها و مزارع کشاورزی، موضوع را با تشکیل پرونده و انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

عزیزی تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران انتظامی به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد، هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*دریای نوشهر ۲ قربانی گرفت 

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از غرق پدر و دختری در آب‌های ساحلی این شهرستان خبر داد و گفت: در ساعت ۱۵ و ۴۲ دقیقه روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی استان مبنی بر وقوع غرق‌شدگی در آب‌های ساحلی شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، مردی ۳۷ ساله به همراه دختر ۱۱ ساله‌اش که برای شنا در دریا در منطقه ساحلی کپورچال رفته بودند به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق شدند.

درویشی اظهار کرد: در این حادثه هر دو نفر به‌علت خفگی ناشی از غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند، از شنا در مناطق ممنوعه و پرخطر جدا خودداری و حدالامکان در مناطقی که گروه‌های امداد و نجات حضور دارند، استفاده کنند.

 /۸۶۰۴۸/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.