پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از احداث 4 واحد مسکونی تا توزیع 4000 بسته کمک مومنانه/ تداوم مهربانی مومنانه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مردم کشور ما با مهربانی و همدلی بیگانه نبوده و نیستند و همواره در بحث کمک پیشگام بودند، دیوار مهربانی، یخچال مهربانی، جشن عاطفه‌ها و امروز هم کمک‌های مومنانه که واژه‌های آشنا برای مردم ما هستند.

کمک‌های مومنانه که بعد از شیوع ویروس کرونا مطرح شد و همه به این سمت شتافتند با آغاز عزاداری‌های محرم جلوه و شور دیگری به خود گرفت و این روزها در کنار عزاداری‌ها همدلی و مهربانی روزهای عزاداری محرم را با شور خاصی ماندگار کرده است.

ولی‌الله نادعلی‌زاده مدیر موکب حضرت فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان قائم‌شهر در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: این موکب قبل از شرایط کرونایی نیز فعالیت‌های جهادی را در دستور کار داشته ازجمله اینکه نخستین منزل سیل‌زده در شهرستان سیمرغ توسط موکب ساخته شد.

وی افزود: از زمانی‌که بحث کرونا مطرح شد بحث توزیع ماسک و موادضدعفونی در دستور کار موکب قرار گرفت به‌طوری‌که ۲ هزار بسته بهداشتی شامل ۱۵هزار ماسک و موادضدعفونی توسط موکب توزیع شد.

مدیر موکب حضرت فاطمه‌الزهرا شهرستان قائم‌شهر به توزیع غذای گرم توسط موکب اشاره کرد و گفت: در شب‌های قدر ۷ هزار پرس، در عید غدیر ۳هزار پرس و در تاسوعا ۱۵ هزار پرس غذا در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 

نادعلی‌زاده بیان کرد: در بحث کمک‌های مومنانه فعالیت‌های بسیاری صورت گرفت به‌طوری‌که از نوروز امسال تاکنون ۴هزار بسته کمک مومنانه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی به توزیع ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند اشاره کرد و افزود: همچنین ساخت چهار واحد مسکونی در سطح شهرستان قائم‌شهر توسط گروه جهادی موکب در دستور کار قرار دارد.

 مدیر موکب حضرت فاطمه‌الزهرا شهرستان قائم‌شهر در ارتباط با برنامه‌های اربعین، تصریح کرد: در تدارک تهیه بسته‌های کمک مومنانه به مناسبت روز اربعین در شهرستان قائم‌شهر هستیم.

 

نادعلی زاده با اعلام اینکه برای روز اربعین ۱۰۰ ایستگاه پذیرایی به همراه پخش نوای اربعینی در سطح شهر و روستاهای شهرستان قائم‌شهر خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: مراسم پیاده‌روی روز اربعین از منازل به سمت حسینیه عاشقان شهرستان به همراه تلاوت زیارت اربعین خواهد بود که در مسیر خدمات بهداشتی، درمانی و اجتماعی در اختیار مردم توسط موکب‌ها ارائه می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.