پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه خدمت در دل محرومیت

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، کارشان دلی است و جز خدمت به موضوع دیگری فکر نمی‌کنند، این جهادگران هستند که تمام رنج و سختی را به جان می‌خرند و اصلا خستگی برایشان معنا ندارد تا بتوانند خدمت ارائه کنند.

چهارمین روستای سطح یک قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا نیز از طرح جامع سلامت این قرارگاه در مشارکت با گروه تخصصی پزشکی همت عالی بهره مند شد.

عادل الندانی مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از اجرای طرح جامع سلامت این قرارگاه در روستای کردمیر دهستان پشتکوه ساری خبر داد.

وی در ادامه افزود: در اجرای این طرح در روستای کردمیر متخصصینی در حوزه‌های پزشک عمومی و خانواده، روانشناس بالینی، ارتوپد، خون و آنکولوژی، گوش و حلق و بینی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان و مغزو و اعصاب حضور داشتند؛ همچنین داروخانه سیار نیز جهت ارائه خدمات دارویی نیز در حسینیه این روستا برپا شد.

الندانی با بیان این مسئله که قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در حوزه سلامت و فعالیت‌های بهداشتی از ابتدای سال تا کنون در سه روستای مالخواست و قلعه سر از دهستان پشتکوه ساری و روستای پجیم از بخش هزارجریب بهشهر طرح جامع سلامت خود را پیاده سازی کرده است.

وی گفت: مسیر معین خدمات‌رسانی حداکثری به مناطق محروم و کم برخوردار سطح استان همچنان یکی از اولویت‌های اصلی این قرارگاه در سال جاری می‌باشد و یقینا با تمام توان خود از همه ظرفیت‌های موجود محلی، شهرستانی و استانی برای پیشبرد این هدف مهم استفاده خواهیم کرد.

مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با اشاره به این موضوع که در طرح جامع سلامت از ظرفیت‌های دست‌اندکاران این حوزه و گروه‌های جهادی تخصصی پزشکی و سایر نهادها و سازمان‌های مرتبط برای مردم این مناطق استفاده می‌شود، اظهار کرد: ما برای نظام خدمات حداکثری در حوزه‌های مختلف، بهداشتی و سلامت، زیرساخت و عمران، معیشت و اقتصاد روستایی، فرهنگی و اجتماعی و تعلیم و تربیت از هر ظرفیت بالفعل و بالقوه ای استفاده خواهیم کرد چرا که انتقال خدمات حداکثری از یک شهر و تقریبا با همه ی امکانات ممکن به روستاهایی دورافتاده می تواند امیدآفرین باشد و این یک اصل مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

الندانی بیان کرد: حضور پزشکان متخصص در مناطق کمتر توسعه یافته با نگاه کمک به افرادی که دسترسی به خدمات تخصصی پزشکی برایشان با مشکلات متعددی همراه است از یک طرف، و نیاز و استقبال همه‌جانبه ساکنان این مناطق جهت دریافت این خدمات از سوی دیگر لزوم انتقال این خدمات در مناطق کمتر توسعه یافته استان را امری ضروری می‌نماید.

وی در پایان ضمن قدردانی از گروه تخصصی پزشکی همت عالی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی در ادامه نیز تا پایان سال سایر روستاهای سطح یک قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا نیز از طرح جامع سلامت بهره‌مند خواهند شد‌.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.