پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه ترافیک در ورودی‌های شمال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفت‌وگویی اظهار کرد: از روز گذشته شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال بودیم به‌طوری‌که تردد خودروها در مسیر سیاه‌بیشه کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی افزود: باتوجه به تجربه هفته‌های قبل انتظار داریم از ساعات آینده شاهد افزایش حجم ترافیک در ورودی‌های شمال باشیم که این موضوع موجب افزایش حجم ترافیک فردا در مسیرهای خروجی شمال می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی  پایان هفته در جاده‌های شمال درحال اجرا است، تصریح کرد: باتوجه به اعلام پلیس محدودیت ترافیکی یک‌طرفه در محور کندوان در دستور کار قرار دارد که این محدودیت باتوجه به شرایط ترافیکی و تصمیم پلیس راه اجرا می‌شود.

هاشمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز و تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز نیز برای فردا اعلام شدهکه درصورت ترافیک سنگین و تصمیم پلیس در دستور کار قرار می‌گیرد.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.