پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اخطاریه هواشناسی مازندران نسبت به بارندگی و وزش باد شدید استان

هواشناسی مازندران با انتشار اخطاریه ای نسبت به احتمال جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی و همچنین طوفانی شدن دریای خزر طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری هشدار داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، هواشناسی مازندران با انتشار اخطاریه ای نسبت به احتمال جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی و همچنین طوفانی شدن دریای خزر طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری هشدار داد.
 

 

در این اخطاریه  آمده است که بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی هوای امروز دوشنبه و فردا سه شنبه نیمه ابری با بارش های پراکنده در استان مازندران پیش بینی می شود.

 

بنابر این گزارش با تقویت تدریجی جریانات خنک و مرطوب شمالی سطح زمین و عبور امواج میانی جو ، شاهد تشدید بارندگی و وزش باد نسبتا شدید ، کاهش دمای هوا، رعد برق و مواج شدن دریا در ۲ روز پایانی این هفته خواهیم بود.

 

هواشناسی مازندران اعلام کرد که در این مدت آبگرفتگی معابر عمومی در برخی مناطق دور از انتظار نیست و در ارتفاعات علاوه بر بارندگی ، پدیده مه نیز پیش بینی می شود.

 

هواشناسی استان نسبت به طوفانی شدن دریای خزر و افزایش خطر شنا و خطر برای صیادان نیز به دنبال تقویب سامانه بارشی و تغییرات جوی هشدار داد.

 

 ۱۳۹۵۰۶۱۵۷۵۲۰

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.