پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختتامیه مسابقات والیبال «جام هفته بسیج» ویژه فرهنگیان چهاردانگه

مراسم اختتامیه مسابقات والیبال «جام هفته بسیج» ویژه فرهنگیان (آقایان) منطقه چهاردانگه، در تاریخ 24 آذرماه 1393 در سالن ورزشی میرعماد اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه برگزار شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهادانگه اسري، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم اختتامیه مسابقات والیبال «جام هفته بسیج» ویژه فرهنگیان (آقایان) منطقه، در تاریخ 24 آذرماه 1393 در سالن ورزشی میرعماد اداره آموزش و پرورش منطقه چهادانگه برگزار شد.

 

در این مسابقات که با تلاش کارشناسی تربیت بدنی و سلامت و با حضور 5 تیم از مدارس  منطقه در سالن ورزشی میر عماد اداره منطقه برگزار شد، تیم والیبال دبیرستان المهدی(عج) به مقام قهرمانی دست یافت.

 

نتیجه مسابقات

مقام اول

مقام دوم

مقام سوم

دبیرستان المهدی(عج)

دبیرستان امام حسین(ع)

مجتمع امام علی(ع)

 

سعیدی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره منطقه در مراسم اهدای جوایز، ضمن تقدیر تشکر از تلاش و زحمات همکاران و کلیه کسانی که در برگزاری و اجرای مسابقات همکاری داشتند؛ خطاب به ورزشکاران گفتند: تن سالم، فکر سالم را به دنبال خواهد داشت؛ انشاء الله بتوانیم از فکر و علم شما که همراه با باور ایمان است در جهت گره گشایی مسائل آموزش و پرورش منطقه بهره گیریم و شاهد ابتکارات و خلاقیت های شما باشیم. فکر و علم همراه با باور ایمان که از آن به بصیرت تعبیر می شود از ویژگی های برجسته یاران امام حسین(ع) بود که آن را از طریق پیمودن مسیر اهل بصیرت بدست آوردند.  

 

در پایان مراسم جوایز و کاپ تیم های برتر توسط معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه به روزشکاران اهداء شد.

 

valibal (3)

valibal (4)

valibal (5)

valibal (1)

valibal (2)

valibal

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.