پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی محرومان واجب‌التکریم در کشور

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مراسم کلنگ‌زنی احداث هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در روستای لالیم شهرستان میاندورود بعدازظهر امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمآن بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر در عملیات بزرگ و غرورآفرین بیت‌المقدس که در سال ۶۱ اتفاق افتاد، اظهار کرد:  امام شهیدان با به میدان آوردن فرزندان ملت ایران در صحنه دفاع، مکتب جدیدی را در دفاع از ایران عزیز خلق کردند.

 

وی افزود: امروز امنیت پایدار ما در بین کشورهای نمونه، مثال‌‌زدنی و افتخارآمیز است که برکت خون مطهر شهدای عزیز دفاع مقدس، جبهه‌های مقاومت و مدافع حرم بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با درود به روح بلند سردار دل‌ها سیدالشهدای جبهه‌های مقاومت، شهدای خطه مازندران به‌ویژه شهدای لشکر ویژه ۲۵ کربلا در عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر و شهدای مدافع حرم استان، بیان کرد: طی توافقی که بین سپاه و بسیج و نهاد‌های حمایتی و کمیته امداد امضاء شد، احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی محرومان واجب التکریم در دستور کار قرار گرفت.

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه هدف نهایی ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی محرومان است، خاطرنشان کرد: اگر ساخت همین تعداد مسکن محرومان با روند مطلوبی پیش برود، ساخت مابقی واحد‌ها نیز آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه فقط ساخت خانه‌های محرومان تحت پوشش در دستور کار سپاه و بسیج نیست، افزود: آن دسته از واحد‌های مسکونی محرومان که زیر نظر نهاد‌های حمایتی نیستند هم توسط سپاه و بسیج ساخته می‌شوند که در چابهار هم هزار واحد برای حاشیه‌نشینان قرار است ساخته شود که این فرمان رهبر معظم انقلاب است.

این مسؤول با تاکید براینکه برای خدمات رسانی به مردم باید یک جبهه شویم، گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلا از موفق‌ترین و قوی‌ترین بسیج سازندگی کشور است که قرار است ۲۵۰ واحد مسکونی را ۶ ماهه در چابهار بسازد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه  اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی و سازندگی و به ویژه اقدامات وخدمات  برای قشر مستضعف در استان مازندران بسیار زیاد است، گفت: انشاءالله  سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای ارائه خدمات به نیازمندان خواهد بود.  

 /۸۶۰۳۴/ج/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.