پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احداث ۲ واحد خانه محروم طی ۹۰ روز توسط گروه جهادی شهید کمالی در ساری

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، ۲۵ ماه از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و طی این مدت جهادگران و خیران با کمک‌هایی که داشتند تمام تلاش‌شان را بکار گرفتند تا آب در دل مردم و نیازمندان تکان نخورد.

از توزیع بسته‌های کمک مومنانه گرفته تا ساخت منازل مسکونی برای محرومان، هرجا که احساس کردند باید ورود پیدا کنند، این اقدام مهم را انجام دادند که جای تقدیر دارد.

یکی از گروه‌های جهادی در این زمینه، گروه جهادی شهید کمالی حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) است که در نظر دارد برای سال ۱۴۰۱ حداقل۱۰ واحد منزل مسکونی را با کمک خیران و بسیجیان تحویل مددجویان دهد.

حافظ نجفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) و  مسؤول گروه جهادی شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی در حاشیه آیین افتتاحیه دو واحد مسکونی با حضور فرمانده سپاه شهرستان ساری ، پدر شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی ، مسؤولان محلی و امام جماعت محلات و خانواده شهدا برگزار شد، اظهار کرد: دو واحد منزل مسکونی برای قشر آسیب‌پذیر جامعه در روستاهای قرتی‌کلا و طاهرده با کمک خیران و گروه جهادی شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی به‌مناسبت اعیاد شعبانیه تحویل مددجویان شد.

وی با بیان اینکه در واقع نباید گفت خانه محروم، بلکه این خانه امید نظام و انقلاب اسلامی و این افراد  ولی‌نعمتان و پا برهنه‌گان این انقلاب هستند، افزود: اینها کسانی هستن که هر زمان و در هر جا انقلاب، احساس و نیاز کند در صف اول حضور دارند.

مسؤول گروه جهادی شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی اضافه کرد: درست است اینها محروم از میز و صندلی مدیریتی هستند و در مقابل افراد و مدیرانی هستند که از انقلاب سهم می خواهند، اما این اقشار از انقلاب سهم نمی‌خواهند.

نجفی بیان کرد: این توفیق نصیب گروه جهادی شهید کمالی حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) مرکز استان شده که در شب عید و به‌مناسبت اعیاد شعبانیه دو واحد منزل مسکونی را تحویل دهد.

وی یادآور شد: این دو واحد مسکونی به متراژ ۶۰ و ۷۰ مترمربع با همت اعضای گروه جهادی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) و با کمک خیران به مدت ۹۰ روز کاری ساخته شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) مرکز مازندران در پایان گفت: از افتخارات و لوح زرین سپاه خدمت‌رسانی به مردم و اقشار جامعه است که هر جا احساس شود ورود پیدا می‌کنند و دستگیر مردم و نیازمندان خواهند شد.

 /۸۶۰۳۴/


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.